آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-16:10 کد خبر:5829

بخشدار چهاردانگه ساری خبر داد:

بازدید 7 هزار گردشگر از چشمه سورت و دریاچه میانشه طی 5 روز/نبود متولی در اماكن گردشگری چهاردانگه

بخشدار چهاردانگه ساری گفت: متولی نداشتن اماكن گردشگری این بخش از مشكلات گردشگران است.


 

به گزارش خزرخبر،اسماعیل امینی كیاسری امروز در گفت‌وگو با بلاغ، با بیان اینكه از روز 28 اسفندماه 93، تاكنون 7 هزار گردشگر وارد بخش چهاردانگه ساری شدند، گفت: مسافران از نقاط دیدنی این منطقه مانند: چشمه باداب سورت، دریاچه میانشه و دیگر نقاط جذاب دیدن كردند.
وی با اشاره به اینكه نیروهای مختلف شهرداری، اورژانس، جایگاه سوخت‎رسانی و دیگر بخش‎های خدماتی آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند، افزود: 12 نانوایی نیز به‌صورت شبانه‌روزی باز است.
بخشدار چهاردانگه ساری با بیان اینكه 3 مدرسه با 10 كلاس و امكانات برای اقامت مسافران در نظر گرفته شد، بیان کرد: خانه فرهنگیان و هتل هفت‌خال، مجتمع خدمات بهیاری‌ها نیز آماده میزبانی مسافران هستند.
* آسفالت نبودن 180 كیلومتر از جاده‌های روستایی
این مسئول به مه‌گیر بودن جاده چهاردانگه اشاره كرد و یادآور شد: در حال حاضر جاده اصلی چهاردانگه دارای خط كشی مناسب نیست و از اداره راه و شهرسازی خواستیم تا اقدامات لازم را انجام دهد.
امینی با بیان اینكه 170 الی 180 كیلومتر از جاده‌های روستایی بخش چهاردانگه آسفالت نیست، خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی 2 ـ 3 نقطه را آسفالت كرد ولی مرمت و بازسازی نقاط دیگر باقی مانده است.
وی با ابراز گلایه از روشنایی نامناسب معابر بخش چهاردانگه، تصریح کرد: تاكنون اداره برق 3.5 كیلومتر از روشنایی معابر را انجام داده است.
* نبود متولی در اماكن گردشگری چهاردانگه
بخشدار چهاردانگه ساری متولی نداشتن اماكن گردشگری این بخش را از مشكلات گردشگران عنوان كرد و اذعان کرد: اداره‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تنها در جاده‌های اصلی به ارائه خدمات می‌پردازد و در چشمه باداب سورت و دریاچه میانشه هیچ خدماتی داده نمی‌شود.
این مسئول اضافه کرد: اگر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسئولیت اماكن گردشگری را به بخشداری محول كند، مشكلات ما نیز برطرف می‌شود.
امینی در پایان گفت: در حال حاضر با همكاری دهیاری‌های منطقه سعی داریم، امكاناتی مانند: سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی را در محل اماكن گردشگری مهیا كنیم.
بخش چهاردانگه در حال حاضر 60 الی 70 هزار نفر جمعیت شناور دارد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :