آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-19:24 کد خبر:5836

فرماندار قائم‌شهر خبر داد:

تمام امکانات برای اسکان مسافران در قائم‌شهر فراهم است/فعالیت تمامی دستگاه ها در خدمات رسانی به مسافر

فرماندار قائم‌شهر گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر قائم‌شهر وضعیت رضایت‌بخشی دارد و همه چیز برای اسکان مسافران مهیا است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،مهدی محمدی بعد از ظهر امروز در بازدید از ستاد تسهیلات سفر شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، تلاش کرد تا با تمهیدات پیش‌بینی شده، مشکلی برای مسافران نوروزی به وجود نیاید.

وی افزود: برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، اقدامات خوبی با توجه به آب و هوای بارانی و سرد توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قائم‌شهر شکل گرفت.

محمدی با بیان اینکه این شهرستان برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی از آمادگی لازم برخوردار است، ادامه داد: امروز از خدمات ستاد سفر شهرستان قائم‌شهر بازدید میدانی در حوزه‌های مختلفی توسط معاون عمرانی استاندار استان مازندران انجام شد.

فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر اینکه چهار پارک در سطح شهرستان به عنوان کمپ اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: کمپ اسکان پارک سراج و پارک سیاه‌رود توسط شهرداری قائم‌شهر تحت نظارت است و پارک جنگلی تلار توسط شرکت تعاونی دهیاران، مسئولیت ارائه خدمات را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه در اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش اقدامات لازم را در مدارس سطح شهرستان انجام داد، تصریح کرد: مسافران نوروزی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی می‌توانند در مدارس سطح شهرستان قائم‌شهر اسکان داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه باید به جاذبه‌های طبیعی روستاهای مازندران برای جذب مسافر توجه شود، بیان کرد: روستاها دارای چشم‌اندازهای طبیعی و آب‌بندان‌های زیبایی هستند که مسافران بسیاری می‌توانند در روستاهای سطح استان اسکان کنند و از جاذبه‌های طبیعی آن بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: اماکن متبرکه بسیار زیبایی در سطح روستاهای استان وجود دارد و اداره اوقاف و امور خیریه برای اقامت مسافران نوروزی در امامزاده سید ابوصالح، برخی واحدهای اقامتی را پیش‌بینی کرده که مسافران می‌توانند نهایت استفاده را از این مکان ببرند.

وی درباره امکان استقرار مسافران نوروزی در پارک جنگلی تلار، بیان کرد: اقدامات امنیتی و امکانات لازم برای اقامت مسافران نوروزی در پارک جنگلی تلار مهیا شد و آن‌ها می‌توانند از این طبیعت زیبا به راحتی استفاده کنند.

محمدی در پایان گفت: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان قائم‌شهر، برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی رضایت‌بخش است و امیدواریم مسافران و شهروندان قائم‌شهری نیز از این خدمات رضایت لازم را داشته باشند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :