آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-19:26 کد خبر:5837

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

اسکان روزانه 600 هزار مسافر در مازندران/حضور بیش از 50 درصد مسافران در داخل شهرها

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز، روزانه بیش از 600 هزار مسافر در مازندران اسکان می‌یابند و بیش از 50 درصد مسافران در داخل شهرها مستقر می‌شوند


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی نبیان بعد از ظهر امروز در بازدید از ستاد تسهیلات سفر شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: امروز در این شهرستان از مکان‌هایی مانند ستاد تسهیلات سفر فرمانداری، محل اسکان فرهنگیان، کمپ هلال احمر و کمپ فرماندهی نیروی انتظامی بازدید میدانی انجام شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی گامی بلند برای آرامش و آسایش در سطح شهرستان برداشته است، افزود: برای آرامش مسافران، نیروی انتظامی قائم‌شهر اقدامات لازم را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای مهیا کردن فضای مناسب برای مسافران نوروزی فراهم کردیم تا اوقات خوبی برای آنها به ارمغان آوریم، ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی، استقبال خوبی از استان سرسبز مازندران توسط مسافران نوروزی انجام شد.

 نبیان با اشاره به اینکه استاندار مازندران به همراه فرمانداران شهرستان‌های سطح استان، تمامی تلاش خود را به‌کار بردند تا مسافران با مشکلی مواجه نشوند، بیان کرد: با تمامی اقداماتی که در این حوزه انجام می‌گیرد امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی برای جذب گردشگران در استان برداریم.

معاون عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: از 25 اسفند ماه، ستاد اجرایی تسهیلات سفر به شکل مستقیم اقدامات و پیگیری‌های خود را در اداره کل میراث فرهنگی مازندران در شهرستان ساری آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در ستاد تسهیلات سفر استان، 12 کمیته در حال فعالیت است، تصریح کرد: مشکلات موجود توسط کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر مازندران بررسی و برطرف می‌شود و در شهرستان‌های سطح استان، فرمانداران پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات موجود را انجام می‌دهند.

نبیان با بیان اینکه امسال مسافرانی که در روستاها ساکن شده‌اند را نیز در آمار مسافران لحاظ کرده‌ایم، افزود: در ایام نوروز، روزانه بیش از 600 هزار مسافر در مازندران اسکان می‌یابند و بیش از 50 درصد مسافران در داخل شهرها مستقر می‌شوند.

این مسئول تاکید کرد: در سالی که به شعار دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی مزین است، باید این شعار را در اقدامات جاری کنیم و به شکل عملیاتی نشان دهیم که دولت، خدمتگزار ملت است و همه تلاش خود را به‌کار می‌برد تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی در پایان گفت: محور سوادکوه یکی از دغدغه‌های اخیر استان بود که توسط دولت تدبیر مشکلاتش برطرف شد، همچنین قرار است در سال جدید پروژه‌هایی که بالای 60 درصد است به پایان برسد و برای شروع پروژه جدید نیز باید منابع مالی آن مهیا شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :