آخرین عناوین

پنجشنبه 2 مرداد 1393-12:33 کد خبر:584

درگیری شدید در جلسه شورای شهر ساری

درگیری بین یک عضو شورا و شهردار ساری در جلسه شب گذشته شورای ساری بازتاب های بسیار بدی داشت.


به گزارش خزرخبر،در جلسه شب گذشته شورای شهر ساری،یک عضو شورا با شهردار ساری به علت عدم استخدام و بکار گیری راننده این فعال شورا به مشاجره لفظی انجامید.

بر پایه این گزارش،راننده این عضو شورا طی نامه ای از شهردار ساری تقاضای استخدام می کند که شهردار ساری با استخدام این فرد موافقت نمی کند.

عبوری با اعلام اینکه برای استخدام نیرو باید از استانداری مازندران مجوز داشته باشد اظهار داشت:مجوز لازم برای استخدام فرد مورد نظر را ندارد.

به گزارش منابع آگاه، این عضو شورا با بیان اینکه نیروهای زیادی در شهرداری بکار گیری می شوند و راننده اینجانب نیز باید استخدام شهرداری شود افزود:متاسفانه در شهرداری کارهای صورت می گیرد که استخدام یک فرد مشکلی را بوجود نمی آورد.

ادامه این مشاجره ،به بگو و مگوی شدید لفظی با بیان حرف های  غیر متعارف و نامناسب همراه بود که باعث ناراحتی دیگر اعضای شورا شد.

این موضوع امروز در سطح شهر بازتاب های متفاوت و نامناسبی داشت.

این عضو شورا در گفتگو با خزرخبر در مورد بحث بوجود آمده، گفت: از شهردار خواسته ام تا بکار گیری نیرو در شهرداری را ساماندهی نماید تا برای یکبار هم که شده ،هم جواب سوالات اعضای شورا و هم مردم داده شود.

شهردار نیز اعلام کرد که بر اساس نامه استانداری،بکارگیری نیرو ممنوع شده است.

عضو شورای شهر نیز در پاسخ به شهردار اعلام نمود که بنده به نیروهایی که تاکنون به عناوین مختلف جذب شده اند اشاره دارم و ناجوانمردانه می باشد که نسبت به جذب نیرو بخشی نگری شود.

وی تصریح کرد:بحث راننده من یک موضوع حاشیه ای می باشد که توسط برخی که منافع خود را در خطر می بینند اعلام شده تا جهت ساکت کردن من در مقابل احقاق حق مردم، بهانه ای داشته باشند.

این عضو فعال شورا همچنین افزود:به هیچ عنوان در مقابل برخی از افراد که بخواهند حق مردم مستضعف و ارزشی ساری را پایمال کنند کوتاه نخواهم آمد و در صورت صلاحدید حرف های خود را با مردم در میان خواهم گذاشت.

چند سالی است که چگونگی بکار گیری نیرو در شهرداری برای مردم جای سوال دارد و هیچ مسئولی نیز در این زمینه شفاف سازی نمی کند. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سهراب غضنفری
    يکشنبه 5 مرداد 1393-9:57


    والله نمیدونم تا یکی بخواد از عدالت و قانون مداری حرف بزنه جلوش جبهه میگیرند از این که بکارگیری یک سری افراد خاص در شهرداری بر اساس رابطه و ضدو بند انجام میشه که از کسی پوشیده نیست حالا هم که یکی از جنس مردم که با انتخاب همین مردم شریف و ولایی انتخاب شده و برای دفاع از حق همشهریان و پیروی از قانون صحبت میکندعلیه او موضع میگیرند .تا اونجایی که بنده ازاین عضو محترم شوراو خادم شهر ساری خبر دارم الحمدولله هیچ گونه وابستگی خاصی به هیچ جناح و نهاد خاصی رو نداره و با تموم وجود در مقابل بی عدالتی ایستادگی می کنه.

    • شنبه 4 مرداد 1393-13:49


      آقای شهردار اینهمه آدم جذب میشن بی دلیل ،،،،،،،، چرا روزی قطع کن جوون میشی !!!!!!!!!!!!!!!!

      • جمعه 3 مرداد 1393-12:4


        برخلاف دوست عزیزی که نوشتند جالبه بگم که عضوی از شورا دل و جرات حرف زدن و نقد کردن داره که با کمترین هزیته و رای با اصالت وارد شورا شده و هیچگونه وابستگی به شخص و نهادی را نداره و به همین دلیل هم راحت به وظیفه اصلی خودش که نظارت بر شهرداری است پرداخته . گواه حرفهایم را می توانید با جستجو در احوال دوستان دیگر در شورا پیدا کنید .

        • روابط عمومي
          پنجشنبه 2 مرداد 1393-12:49


          از اعضاي شوراي شهري كه با هزينه اي چند صد ميليوني وارد مي شوند چنين چيزي بعيد نيست . تازه برخي كه نه سني داران و نه سابقه كاري موثر.