آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-11:31 کد خبر:5842

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل خبر داد:

واحدهای صنفی آمل 3 میلیارد ریال تعزیر شدند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل گفت: صاحبان واحدهای صنفی و بخش‌های مختلف این شهرستان پس از ورود 2 هزار و 813 فقره پرونده تخلف، 3 میلیارد ریال در سال‌ گذشته تعزیر شدند.


به گزارش خزرخبر،سیدمرتضی صادقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های و نهادها باید در ایام تعطیلات نوروزی با انجام بازرسی‌های لازم بر روند بازار و عرضه محصولات به مسافران، گردشگران، هم‌استانی‌ها و همشهریان توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نه تنها در ایام نوروز بلکه در بیشتر روزهای سال به صورت محسوس و نامحسوس به بازرسی‌های مختلف مشغول هستیم، بیان کرد: برای طرح بهاره و تعطیلات نوروزی امسال کشیک نوروزی اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان فعالیت خود را از 16 اسفند ماه آغاز کرده است.

صادقی با ابراز اینکه این بازرسی‌ها تا روز 15 فروردین سال آینده ادامه دارد، گفت: بازرسان این اداره فعالیت خود را تا ساعت 21 شب ادامه می‌دهند و موارد مورد نیاز رسیدگی می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها و پرونده‌های تخلف در زمینه اقتصادی، بهداشتی، مواد غذایی، قاچاق کالا و ارز بوده و شعب سیار هم در برخی مواقع با حضور در مکان صنفی متخلف ورود پیدا می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: برای نمایشگاه بهاره در سال گذشته نیز شعب سیار در نظر گرفتیم تا در همان مکان با رسیدگی لازم حکم صادر شود.

صادقی اظهار کرد: نظارت بر رستوران‌های بین‌راهی و اماکن پذیرایی هم در دستور کارمان بوده که با بازدید مشترک در جهت کنترل آنها هستیم همچنین این بازدیدها ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه صاحبان واحدهای صنفی و بخش‌های مختلف این شهرستان پس از ورود 2 هزار و 813 فقره پرونده تخلف، تا تاریخ 18 اسفند ماه سال 93، نزدیک به 3 میلیارد ریال تعزیر شدند، گفت: با متخلفان بخش‌های مختلف براساس قانون برخورد قاطعانه می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :