آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-13:3 کد خبر:5846

مدیر شرکت نفت منطقه ساری اعلام کرد:

پیش‌بینی افزایش مصرف بنزین در روزهای آینده/مشکلی در سوخت‌رسانی نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه مصرف بنزین نسبت به سال گذشته تغییری نداشته، اما پیش‌بینی بر افزایش مصرف بنزین در روزهای آینده است، گفت: در مصرف سی.ان.جی با افزایش سه درصدی مواجه هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حسینعلی طالبی صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در شعار امسال بر همدلی و همزبانی تاکید کردند و باید تلاش کنیم شعار سال رهبری تحقق یابد.

وی با بیان اینکه شرکت نفت منطقه ساری با 110 جایگاه پمپ بنزین و 77 جایگاه سی.ان.جی مشغول خدمت‌رسانی به مسافران و مردم استان است، بیان داشت: از آغاز طرح ستاد نوروزی تا امروز دو میلیون و 800 هزار لیتر بنزین و پنج میلیون و یکصد هزار کیلوگرم سی.ان.جی توزیع کرده‌ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه مصرف بنزین نسبت به سال گذشته تغییری نداشته اما پیش‌بینی بر افزایش مصرف بنزین در روزهای آینده است، تصریح کرد: در مصرف سی.ان.جی با افزایش سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه امسال تمام نازل‌های پمپ بنزین فعال است و جایگاه سی.ان.جی غیرفعال نداریم، افزود: اکیپ‌های گشت کنترل، کنترل کیفیت و کمیت، گشت‌های درجه‌بندی و ... در شهرستان‌ها فعال هستند.

طالبی با اشاره به اینکه گزارش خاصی درباره کمبود سوخت در جایگاه‌ها گزارش نشده است، گفت: مشکلی برای خدمات‌رسانی به مسافران نداریم و سوخت‌رسانی در محورهای پر ترافیک استان را با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :