آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-13:16 کد خبر:5849

فرماندار محمود آباد اعلام کرد:

محمودآباد نخستین و نزدیک‌ترین شهر ساحلی مازندران

فرماندار محمودآباد با بيان اينكه محمودآباد اولين و نزديكترين شهرستان ساحلي است كه همه گردشگران توقف اجباري در آن دارند، گفت: تمام تلاش ما اين است كه شرايط خدمات‌دهي به مسافران به شكل مطلوبي انجام شود.


به گزارش خزرخبر،سيف الله فرزانه درباره آخرين وضعيت  شهرستان محمودآباد اظهار داشت: مشكل خاصي تاكنون نداشته‌ايم و شرايط عادي است.

وي با بيان اينكه مشكل ترافيك شهرستان با بازگشايي رينگ غرب به شرق از بين رفته است افزود: در موضوع بازرسي و تعزيرات نيز ماموران شرايط را رصد مي كنند.

فرماندار محمودآباد با بيان اينكه در خصوص آرد و نان مشكلي وجود ندارد گفت: در يك روستا قطعي آب داشتيم كه با حضور مسئولان اين موضوع حل شده است.

فرزانه با بيان اينكه محمودآباد اولين و نزديكترين شهرستان ساحلي است كه همه گردشگران توقف اجباري در آن دارند افزود: تمام تلاش ما اين است كه شرايط خدمات‌دهي به مسافران به شكل مطلوبي انجام شود.

وي همچنين با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: اين همدلي و هم زباني بايد توام با مديريت جهادي شود تا اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبري محقق شود.

فرماندار محمودآباد در ادامه خطاب به مسافران و مهمانان اظهار داشت: تقاضاي ما از عزيزان مهمان اين است كه در موضوع زباله و بهداشت الزامات حداقلي را رعايت كنند تا مشكلي ايجاد نشود.

وي گفت:اميدواريم موضوع زباله كه در حال حاضر براي مديران شهرستان و استان هزينه است در آينده تبديل به محلي براي كسب درآمد شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :