آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-13:51 کد خبر:5850

عضو هیئت مدیره اتاق اصناف آمل خبر داد:

وجود 37 نانوایی کشیک نوروزی در آمل/آمل دارای بالاترین کیفیت نان

عضو هیئت مدیره اتاق اصناف آمل از وجود 37 نانوایی کشیک نوروزی در سطح شهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر،محمدرضا الیاسی ایرایی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 37 نانوایی کشیک برای خدمات‌دهی به مسافران، گردشگران و همشهریان در تعطیلات نوروزی در سطح شهر فراهم شدند.

رئیس اتحادیه نانوایان آمل با اشاره به اینکه پخت نان مرغوب و ارائه آن به مردم و مسافران از مهم‌ترین خواسته‌های مسئولان است، بیان کرد: در تعطیلات نوروز 94 تمهیدات لازم اتخاذ شده تا در توزیع نان و آرد مورد نیاز شهرستان به مشکل برخورد نکنیم.

الیاسی افزود: سال گذشته آمل در ارائه نان مرغوب و باکیفیت بهترین وضعیت را با اختصاص نانوایی‌های کشیک در مازندران داشت.

این مسئول با اعلام اینکه در سال گذشته توزیع آرد و نان روند مطلوبی و بسیار عادی داشت، گفت: برای تعطیلات نوروز امسال 37 نانوایی کشیک در شهر آمل بدون احتساب نانوایی‌های کشیک در بخش روستایی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

الیاسی با تاکید بر اینکه با استقبال آزادسازی نانوایی‌ها و اختصاص 20 درصدی تسهیلات به آزادپزها واحدهای زیادی مشغول به فعالیت در تعطیلات شدند، ادامه داد: طرح ویژه نوروزی امسال کار خود را از 25 اسفند 93 آغاز کرده و تا 15 فروردین 94 ادامه دارد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف آمل تعداد نانوایی‌ها سطح شهر و روستای آمل را 440 واحد نانوایی دانست و یادآور شد: حدود نیمی از آنها در بخش شهری و نیمی دیگر در بخش روستایی فعالیت دارند.

الیاسی مهم‌ترین هدف‌ مسئولان را ارائه خدمات مطلوب در زمینه تولید نان مرغوب، باکیفیت و سالم به مردم دانست و افزود: بازرسی‌های زیادی در این بین صورت می‌گیرد هرچند بازرسی از نانوایی و واحدهای خبازی در طول سال ادامه دارد ولی در ایام نوروز نگاه ویژه‌ای به آن می‌شود.

وی در پایان گفت: در تعطیلات نوروز 94 با نانوایی‌های متخلف که دست به تعطیلی خودسرانه می‌زنند یا در وزن چانه نقش داشته و کم‌فروشی و گران‌فروشی دارند به شدت برخورد شده و برابر قانون جرایم به آن‌ها اختصاص می‌یابد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :