آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-21:35 کد خبر:5851

برای اولین بار و در ساری صورت گرفت:

پارک ملل ساری قفل شد/رکورد شکنی المان های شهر ساری/ساری همراه،راهنمای مسافران

برای اولین بار در ساری،پارک ملل ساری به خاطر ازدهام جمعیت قفل شد.


به گزارش خزرخبر،با احداث و بهره برداری از یکی از پروژه های بزرگ ساری که به پارک ملل معروف شد این شهر جایگاه ویژه ای در کشور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش مردم ساری با بهره برداری از پارک ملل هر روز عصر ها و مخصوصا روزهای تعطیل و حتی در فصل زمستان وقت خود را در این پارک مجهز سپری می کنند و با تعریفی که از این پارک در بین مردم شهرهای مختلف و مخصوصا سطح کشور شده ،بسیاری از مردم و مخصوصا مسافران و گردشگران را مشتاق دیدار از این پارک نموده است.

به گزارش خزرخبر،بر اساس بازدید های میدانی و در زمان های مختلف و در روزهای اخیر،مشاهده شده است که اکثر مسافران و گردشگرانی که وارد ساری شده اند اولین سوال آنها از مردم ساری،درخواست آدرس پارک ملل بوده است به طوری که در روزهای اخیر که هوا شرایط مساعدی داشته است ازدهام جمعیت در این پارک باعث شده تا رفت و آمد به سختی در اطراف این پارک صورت گیرد.

امیدواریم فازهای بعدی این پارک و دیگر پارک های ساری توسط تیم معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری که باعث بالا رفتن آبرو و اعتبار این شهر شد هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.

لازم به توضیح می باشد که تاکنون فاز اول این پارک به بهره برداری رسیده که با افتتاح فازهای بعدی مطمئنا استقبال ویژه ای از این پارک توسط مردم ساری و همچنین مسافران و گردشگران خواهد شد.

موضوع جالب توجه بعدی ،عکس های یادگاری ای می باشد که مسافران و حتی اهالی ساری از المان های مختلفی که در سطح شهر نصب شده است می گیرند.

این المان ها که تلفیقی از رسوم قدیمی و اصیل همراه با سبک های جدید ساخت می باشد توجه اکثر مسافران را به خود جلب نموده به طوری که هر مسافر و گردشگری که وارد ساری می شود با دیدن این المان ها ،با تحسین از این اقدام شهرداری ساری و سازمان فضای سبز ،دقایقی را برای گرفتن عکس یادگاری و خاطره انگیز در سطح شهر سپری می کنند.

دریافت برنامه نرم افزاری ساری همراه توسط مسافران و گردشگرانی که وارد ساری می شوند از نکات جالب توجه دیگر امسال شهرداری ساری می باشد که از فعالیت ها و برنامه های ویژه سازمان فاوای شهرداری ساری می باشد که در کمپ های اطلاع رسانی شهرداری ساری در ورودی های شهر بوسیله سیستم وای فای بر روی گوشی های همراه مسافران نصب می شود که رضایت مسافران و تحسین گردشگران را به همراه داشته است.

از تور ساری گردی نیز به عنوان یکی از اقدامات واحد معاونت فرهنگی شهرداری ساری می توان یاد کرد که در ایام نوروز برای مسافران انجام می شود که این برنامه نیز با استقبال چشمگیری از سوی گردشگران و حتی ساروی ها روبرو شده است.

موارد ذکر شده تنها گوشه ای از فعالیت های شهرداری ساری در عید نوروز 94 می باشد که باعث توقف بیشتر مسافران در ساری و افزایش تعداد مسافران و اشتیاق آنها به حضور در ساری شده است که امیدواریم مسئواین ساری بتوانند از این حضور مشتاقانه مسافران و گردشگران استفاده های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی لازم را  ببرند تا باعث پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر ساری در همه بخش ها باشیم.

اگر کمی توجه کنیم متوجه می شویم که اگر مسئولی بتواند مدیریت درستی در حوزه کاری خود انجام دهد و واقعا توانایی ها و اعتبارات در اختیار را هزینه درستی نماید جای کار و فعالیت مهندسی شده وجود دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :