آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-22:1 کد خبر:5853

رئیس اداره گردشگری آمل خبر داد:

وجود ظرفیت اسکان 16 هزار شب مسافر در آمل

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمل از وجود ظرفیت 16 هزار شب مسافر در اماکن اقامتی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،محمدرضا شیدفر امروز در گفت‌وگو با فارس، از وجود ظرفیت 16 هزار شب مسافر در این شهرستان خبر داد و گفت: این ظرفیت در اماکن اقامتی و تفریحی همانند هتل، مهمان‌پذیرها، زائرسرا، رستوران، هتل‌آپارتمان، متل، مدارس و پارک جنگلی مهیا است.

وی با بیان اینکه اداره آموزش و پرورش آمل نیز با ایجاد اسکان نوروزی برای فرهنگیان و دیگر افراد توانسته در این بخش تلاش زیادی داشته باشد، اظهار کرد: برای اسکان مسافران در تعطیلات نوروز 94 بیش از 22 مدرسه در این شهرستان آماده پذیرایی هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمل، تعداد کلاس‌های مهیا شده برای اسکان مسافران را بیش از 206 کلاس دانست و عنوان کرد: کلاس‌های ذخیره نیز در این بین به صورت پشتیبان برای مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است.

شیدفر اضافه کرد: امسال برای نخستین‌بار تور یک روزه آمل‌گردی به صورت رایگان برای مسافرانی که در دو مدرسه آیت‌الله فرسیو و ملک‌زاده اسکان دارند به صورت رایگان در نظر گرفته شده همچنین مسافران یک آژانس مسافرتی و گردشگری نیز در این بین گنجانده شده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمل با اشاره به وجود تور آمل‌گردی و مازندران‌گردی به اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و بقاع متبرکه توسط تعدادی از دفاتر خدمات گردشگری و آژانس‌های مسافرتی این شهرستان، بیان کرد: مسافران و گردشگران در این تور که در مقابل مبلغی نیز به عنوان حق‌الزحمه در نظر گرفته شده است از اماکن تاریخی، گردشگری، مذهبی، آبشارها و امکان طبیعی بازدید می‌کنند.

شیدفر در پایان یادآور شد: مدرسه حاج تجن‌جاری در شهرستان آمل نیز امسال برای نخستین‌بار تنها مدرسه‌ای در این شهرستان بوده که طرح رزرو اینترنتی در آن اجرایی شده و مسافران در تمام نقاط کشور می‌توانستند به صورت اینترنتی از فضای موجود در این مدرسه برای اسکان بهره ببرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :