آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-22:3 کد خبر:5854

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد:

اجرای بیش از 1000 طرح نظارتی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: در هفت روز گذشته یک هزار و 858 طرح نظارتی به منظور رفاه حال گردشگران و هم‌استانی‌ها انجام شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، دلاور بزرگ‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران مسافران مقیم در استان از 27 اسفند 93 تا سومین روز از تعطیلات نوروزی را دو میلیون و 864 هزار و 290 نفر شب اقامت اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای نظارتی در واحدهای اقامتی و صنوف مختلف به طور مستمر انجام می‌شود، افزود: تاکنون یک هزار و 858 مورد نظارت در سطح استان انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه صنوفی که در خدمات‌رسانی به مسافران نهایت همکاری را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند مورد تشویق قرار می‌گیرند، تصریح کرد: تاکنون 95 مورد و اخطار کتبی به عنوان تذکر در تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدماتی و مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی اعمال شد.

بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه تاکنون 23 هزار و 132 نفر از موزه‌های استان بازدید کردند، اظهار کرد: 62 هزار و 416 نفر گردشگر از اماکن تاریخی و فرهنگی مازندران بازدید داشتند.

وی به خدمات انتظامی و امنیتی مازندران از سوی گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس‌راه اشاره کرد و ادامه داد: 13 هزار و 558 نفر از نیروهای انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت عمومی استان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه در کمیته امداد و نجات خدمات سفر هلال‌احمر 146 مورد عملیات داشته است، افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی به هلال‌احمر یک هزار و 620 مورد و تعداد مجروحان تصادفات امدادرسانی شده توسط هلال‌احمر یک هزار و 659 مورد بوده است.

این مسئول در پایان گردشگران و بازدید‌کنندگان از روستاهای مازندران را 333 هزار و 430 نفر عنوان کرد و گفت: 315 هزار و 810 نفر از گردشگران در سفر به مازندران در روستاهای استان اقامت داشتند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :