آخرین عناوین

سه شنبه 4 فروردين 1394-23:16 کد خبر:5861

عضو گروه بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی اعلام کرد:

باید فرصت بیشتری به استاندار داده شود/عمر مدیریت در سطح کلان استان کوتاه است

عضو گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی مازندران گفت: کشور از نگاه تخریبی آسیب می بیند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر،عضو گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری مازندران گفت : شعار همدلی و هم زبانی که رهبری فرمودند ریشه در وحدت کلمه حضرت امام راحل دارد.

بر پایه این گزارش صبح امروز (سه شنبه) ،‌ مرضیه عبوری در بازدید از ستاد اجرائی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه شعار سال 94 ، موضوع جدیدی نیست افزود : رهبری هشدارهایی را هر سال بر اساس نیازهای جامعه مطرح می کنند.

عضو گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری مازندران با اشاره به اینکه همه مسئولان و عزیزان باید همراه و همگام با دولت باشند ، اظهار داشت : همه ما باید جهانی بیاندیشیم و منطقه ای عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نقادی هنر مخالفین در همه دوره های انقلاب بوده است ، گفت : کشور همواره از نگاه های تخریبی آسیب دیده است .

این مسئول ادامه داد : باید نگاه کوته بینانه را از خود دور کنیم تا هر روز شاهد چالش های کمتری باشیم و از روزمرگی خارج شویم.

عبوری در خصوص این مطلب که عملکرد استاندار به چه شکل از سوی وی ارزیابی می شود ، افزود : تجربه ای که در طول چند سال داشتم نشان می دهد که مردم به دنبال بهره برداری حد اکثری در کوتاه ترین زمان ممکن هستند به همین علت همواره عمر مدیریت در سطح کلان استان کوتاه بوده است .

وی با بیان اینکه استان همواره از این بابت آسیب دیده است ، گفت : باید فرصت بیشتری به استاندار داده شود.

عبوری در انتها گفت : گروه بازرسی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری مازندران تا پایان تعطیلات تمامی دستگاه های اجرائی شهرستان های استان را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :