آخرین عناوین

پنجشنبه 2 مرداد 1393-14:16 کد خبر:589

مدیر عامل شهرک های صنعتی مازندران خبر داد:

هزینه هفت میلیارد ریالی برای خرید ماشین اطفای حریق در شهرکهای صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: هفت میلیارد ریال برای خرید و تجهیز ماشین آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان هزینه شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، سید مصطفی موسوی در بازدید از شهرک صنعتی گفت: بمنظور افزایش اعتماد سرمایه گذاران به بخش تولید و صنعت ، تقویت ایمنی محیط ، جلوگیری از اتفاقات پیش بینی نشده و کاهش صدمات مالی واحدهاي توليدي مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان ، به ماشین اطفاء حریق و آتش نشانی تجهیز می شوند.

وی اعتبار هزینه شده برای خرید و تجهیز ماشین اتش نشانی را 7 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : اعتبار مورد نظر از محل منابع ملی و داخلی شرکت هزینه شده است.

موسوی اظهار داشت : ماشینهای اطفاء حریق خریداری شده دارای دو مخزن کف و آب 6 هزار لیتری با تجهیزات کامل اطفاء حریق است.

وی تصریح کرد : ماشینهاي خریداری شده اطفـاء حریق بمنظور جلوگیـري از بروز حوادث پیش بینی نشده در اختیار شهرکهای صنعتی سلمانشهر و بشل سوادکوه قرار گرفته اند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت: ساخت ایستگاه آتش نشانی در این شهرکهای صنعتی ، پیش از این توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام گرفته که در سالجاری نيز شاهد تجهیز این ایستگاهها به ماشینهاي اطفاء حریق هستیم.

موسوی خاطر نشان کرد: با تجهیـز ساختمانهـای آتش نشانی به ماشینهـای اطفاء حریق و مجهـز به امکانات روز در شهرکهـای صنعتی یاد شده ، بستـر برای مقابله با حوادث احتمـالی فراهم می شود.

وی اظهار داشت: شرکت شهرکهای صنعتی استان تاكنون دوره هاي آموزشی متعدد مرتبط با مهار و اطفاء حریق و مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی و رعایت اصول ایمنی را برای کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران برگزار کرده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :