آخرین عناوین

پنجشنبه 2 مرداد 1393-14:39 کد خبر:590

شهرداری ساری نیز همگام شد:

حضور در راهپیمایی روز قدس همراه با کلیه کارکنان شهرداری

شهرداری ساری گفت:همراه با خادمان مردم در شهرداری ساری در راهپیمایی روز قدس شرکت فعال خواهیم داشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری،مهدی عبوری طی اطلاعیه ای افزود:اینك كه در آستانه آخرين جمعه ماه رحمت و بركت و نيز روز جهاني قدس قرار داريم ، در حالي خود را براي حضوري حماسي و پرشور در راهپيمايي روز قدس عزيز آماده مي كنيم كه غزه در آتش و خون است و ديگر برادران و خواهران فلسطيني ما يا در تبعيد بسر مي برند و يا در اسارت.

اما آنچه امسال روز جهاني قدس را به خاطره ها پيوند خواهد داد اشك چشم كودكان و خون دل مادران فلسطيني نيست كه اوج گيري نفرت و انزجار ملت ها در جاي جاي جهان نسبت به جنايت هاي رژيم اشغالگر قدس و حاميان خيانت پيشه آن است .

با ايمان به تحقق وعده هاي الهي و از جمله شكست و نابودي ظالمان و پيروزي و سرافرازي مظلومان تاريخ در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه از سوي معمار كبير انقلاب اسلامي روز جهاني قدس نامگذاري شده است اعتقادي راسخ و خلل ناپذير دارم كه مردم نجيب و بزرگوار ساري با حضور يكپارچه خود در راهپيمايي بزرگ قدس ضمن اعلام حمايت مجدد از مظلومان فلسطين بار ديگر نفرت بي پايان خود را از رژيم سفاك و اشغالگر قدس اعلام خواهند كرد .

اينجانب نيز همراه با تمامي خادمان شما در شهرداري  ساري در آن روز بزرگ و راهپيمايي باشكوه همگام با شما خواهيم بود تا دست در دست يكديگر نمايش ديگري از حضور پرشكوه خويش را به تصوير در آوريم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :