آخرین عناوین

شنبه 8 فروردين 1394-14:50 کد خبر:5915

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد:

به‌کارگیری 20 هزار جوان داوطلب در فعالیت‌های نوروزی هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از به‌کارگیری 20 هزار جوان داوطلب در فعالیت‌های نوروزی این سازمان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،وحید قبادی‌دانا در گفت‌وگو با فارس، در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی رامسر اظهار داشت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران از 27 اسفند 93 آغاز و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با شعار« بی‌گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» اجرا می‌شود، افزود: هموطنان تمهیدات لازم را قبل از سفر تدارک ببینند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به به‌کارگیری 20 هزار جوان داوطلب فعال در بیش از یک‌هزار کمپ هلال‌احمر در مبادی ورودی و خروجی شهرها، محل تجمع مسافران، مناطق زیارتی و غیره، تصریح کرد: اقدامات ما در راستای خدمت به هموطنان است تا سفر بی‌خطری داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه هدف ما کاهش تصادفات و پیش‌گیری از حوادث است، ادامه داد: طبق فرمایش رهبری تمام دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند تا حوادث به حداقل برسد.

قبادی‌دانا با بیان اینکه طبق طرح 2020 فدراسیون جهانی صلیب سرخ وظیفه ما نجات جان انسان‌ها است اضافه کرد: بیماری‌های قلبی و تصادفات دو عامل مهم در مرگ و میر در کشور است و هلال‌احمر در کمپ‌های نوروزی با انجام تست فشار و قند خون جامعه را به موضوع بیماری‌های قلبی و عروقی حساس می‌کند.

وی با بیان اینکه در کاهش تصادفات هم با ارائه بسته‌های فرهنگی تلاش داریم تصادفات و سوانح کاهش یابد، خاطرنشان کرد: 475 خیمه نماز هلال‌احمر در سطح کشور برای استفاده هموطنان برپا شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وضعیت مناسب فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر مازندران متذکر شد: هلال‌احمر مازندران به برنامه‌ها و اهداف از پیش تعیین شده دست یافته و حضور جوانان داوطلب را در کمپ‌های نوروزی شاهد هستیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :