آخرین عناوین

شنبه 8 فروردين 1394-20:36 کد خبر:5919

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد:

308 هزار مسافر از خدمات پست ایمنی سلامت هلال‌احمر مازندران استفاده کردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: 308 هزار مسافر از پست‌های ایمنی سلامت هلال‌احمر این استان استفاده کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی ولی‌پور بعدازظهر امروز در جریان بازدید مسئول سازمان جوانان هلال‌احمر کشور از سایت هلال احمر شهید صالحی تنکابن اظهار داشت: طرح امداد و نجات هلال احمر در مازندران از 25 اسفندماه سال 93 شروع و تاکنون بیش از 3 هزار عملیات در سطح استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 3 هزار و 417 مصدوم از خدمات هلال‌احمر بهره‌مند شدند، افزود: 3 هزار و 115 نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه 99 نفر در این ایام توسط نیروهای این نهاد به مراکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: 546 تیم عملیاتی در هلال احمر مازندران در حال فعالیت هستند که 2 هزار و 45 نیروی امداد و نجات در این مرکز به ارائه خدمات مشغول هستند.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: 308 هزار مسافر و افراد مقیم در پست‌های امداد و نجات خدمات دریافت کردند و همچنین 296 هزار هزار بسته آموزشی در پست‌های هلال احمر توزیع شده است.

وی عنوان کرد: یک‌هزار و 130 نیروی جوان آموزش دیده و پزشکان داوطلب در پست‌های امداد و نجات فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران به فعالیت ایستگاه سلامت در سطح استان اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 600 نفر از خدمات ایستگاه‌ها سلامت بهره‌مند شدند.

به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران امروز از پست شهید صالحی تنکابن در غرب مازندران بازدید کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :