آخرین عناوین

شنبه 8 فروردين 1394-20:51 کد خبر:5922

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور خبر داد:

مراجعه 49 هزار نفر به پست‌های هلال احمر شهرستان نور

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور از مراجعه حدود 49 هزار نفر به پست‌های هلال احمر شهرستان نور خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، بابک خیابانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان نور اظهار کرد: هلال احمر شهرستان در دو واحد جوانان با ایجاد پست سلامت و ایمنی و پست امداد و نجات از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کند.

وی گفت: در پست سلامت و ایمنی نمایشگاه یادواره شهدا نیز برپا شده که تاکنون 308 مورد بازدید از این نمایشگاه انجام شد و 48 هزار و 947 مسافر به ایستگاه‌های سلامت و ایمنی ثابت و سیار مراجعه داشتند.

خیابانی افزود: 5 هزار و 393 بروشور، یک‌هزار و 350 حلقه سی‌دی در بین مسافران توزیع شده و 365 نفر هم به خیمه نماز مراجعه کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور از ایجاد فضای دوستدار کودک در ایستگاه‌های سلامت و ایمنی هلال احمر خبر داد و بیان داشت: 266 کودک به این فضا مراجعه و در مسابقات نقاشی شرکت کردند.

خیابانی با اشاره به مراجعه 316 نفر به پست‌های سلامت و ایمنی برای تست فشار خون و قند خون از اسکان اضطراری 116 نفر خبر داد و افزود: 3 هزار و 222 نقشه استان و 6 هزار و 828 نقشه شهرستان نور بین مسافران توزیع شد و در پست امداد و نجات نیز با فعال کردن 3 پزشک، 129 مورد خدمات ارائه شد.

شهردار نور نیز از ورود 17 هزار و 180 خودرو به پارک جنگلی شهرستان نور خبر داد و گفت: 568 مورد نیز چادر اقامتی نصب و اقامت شبانه داشتند.

سیدصابر سجادی اظهار کرد: یک‌صد هزار نفر از پارک بازدید داشتند که این آمار شامل افراد بومی نیست.

وی از اقدامات انجام شده در پذیرایی از مسافران گزارشی ارائه کرد و افزود: پاکسازی و نظافت سطح شهر و ساحل با سه شیفت کاری، تامین روشنایی ساحل و پارک جنگلی، اصلاح رمپ ورودی پارک جنگلی، ایجاد پارکینگ عمومی و مرمت سرویس‌های بهداشتی از جمله اقدامات است.

شهردار نور افزود: 12 پروژه عمرانی تعریف شده که از جمله آن راه‌های دسترسی به ساحل و دریا و اجرای فاز دو و سه خیابان ساحلی است.

سجادی ادامه داد: هم‌اکنون حدود 20 خیابان 30 تا 45 متری به دریا و ساحل متصل است که از نظر راه‌های دسترسی بیشترین راه‌های دسترسی به ساحل در سطح شهرهای ساحلی استان است.

وی از بررسی اجرای پروژه‌های زیرگذر یا روگذر در تقاطع های شهر نور خبر داد و گفت: تلاش برای به نتیجه رسیدن این طرح‌ها و کمربندی نور رویان ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :