آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-0:41 کد خبر:5923

اخبار جمعیت هلال احمر مازندران در یک نگاه

اخبار جمعیت هلال احمر مازندران در هشتمین روز نوروز94 منتشر شد.


به گزارش خزرخبر،خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر مازندران در روز هشتم نوروز 94 از سوی روابط عمومی این اداره کل منتشر شد.

&خبر1

بازدید مدیر عقیدتی بسیج جمعیت هلال احمر  کشور از پست های ایمنی و سلامت نوروزی شهرستان نور

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله جعفری مدیر عقیدتی و نظارت  مرکز مقاومت بسیج جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان نور و بازدید از اين پست و همچنین  نمایشگاه یادواره شهدا و خیمه های نماز این پست هادر دفتر يادبود اين پست نوشت:« با صلوات بر محمد (ص) ضمن تبریک سال جدید، سال همدلی و همزبانی ملت و دولت به کلیه تلاشگران هلال احمر ، ضمن قدر دانی و حق شناسی از کلیه امدادگران،جوانان و داوطلبان از زحمات بی دریغ این عزیزان، انشاالله در سال جدید پیوسته مشمول الطاف الهیه و عنایات حضرت بقته الله العظم امام عصر (عج) و در پرتو رهنمود های حکیمانه و داهیانه  مقام معظم رهبری مدظله العالی در راه اعتلای کلمه  توحید و خدمت به بندگان خدا موفق به توفیقات سبحانی مؤید به تأییدات ربانی بوده باشید.

&خبر2

بازدید رییس سازمان جوانان هلال احمر از طرح های نوروزی هلال احمر مازندران

رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر با حضور در پايگاهها ي امدادونجات و پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي شهرستان رامسر از خدمات هلال احمرمازندران به گردشگران تقديركرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران «دكتر وحيد قبادي دانا» در دفتر يادبود اين پايگاه نوشت«سال نو بر همه شما جوانان عزيز امدادگر مبارك.انشااله در پرتو هدايتهاي فاطمي و به بركت نام و ياد ايشان سالي سرشار از موفقيت و سلامت داشته باشيد.از اينكه درايام تعطيلات نوروز از راحتي و آسايش خود و خانواده گذشته و در خدمت هموطنان براي نجات جان انسانها تلاش مي نماييد، صميمانه سپاسگزارم.توفيق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.

&خبر3

تقدیر مشاور عالی وزیر نفت از خدمات نوروزی هلال احمر مازندران

مشاورعالي وزيرنفت با حضور در پايگاه امدادونجات جاده اي  و پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي شهرستان نور از خدمات جمعيت هلال احمر استان تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران در اين بازديد «حاج احمد ناطق نوري»در دفتر يادبود اين پايگاه نوشت؛«با تشكر از فرزندان روح اله كه براي نجات مصدومين جان بركف نهادند»

&خبر4

بازدید امام جمعه فریدونکنار از طرح های نوروزی هلال احمر

امام جمعه شهرستان فريدونكنار ضمن بازديد از طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر اين شهرستان از خدمات و برنامه هاي نوروزي هلال احمر تقديركرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران «حجت الاسلام والمسلمين سيد محمود جلالي» گفت:جمعيت هلال احمر و اعضاي خدوم آن كه در مواقع لزوم خدمات شهروندان و مسافرين نوروزي را بدون هيچگونه چشمداشت مادي ارائه مي دهد از مجموعه هاي بسيار مهم و خدمتگزار است كه حضور و خدمت در آن مايه مباهات است.

وي تصريح كرد:خدمات هلال احمر ريشه در تعاليم ديني و اخلاقي ما دارد وتعهد اعضاي آن به اخلاق حسنه ، ديانت و تواضع از نكات بارزي است كه شايد در بسياري از سازمانهاي ديگر كمتر مي توان از آن سراغ گرفت.وي افزود:ازهمه اعضاي هلال احمر استان  تشكر مي كنم.

&خبر5

تقدیر امام جمعه عباس آباد از خدمات جمعیت هلال احمر مازندران

امام جمعه عباس آباد با حضور در پايگاه امدادي وپست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي از خدمات جمعيت هلال احمر تقديركرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران «حجت الاسلام والمسلمين سيد جعفر رضايي» گفت:انساني ترين صفت هرانساني امدادو ياري خالصانه و صادقانه به انسانهاي ديگراست كه در تلاش و ايثارگري جوانان ،داوطلبان وامدادگران سازمان هلال احمر تجلي مي يابد.وي افزود:صميمانه از همه دست اندركاران پيايگاه هلال احمر شهرستان عباس اباد تقدير و تشكر مي كنم و همواره دعاگوي وجود شريف و نازنيشان مي باشم.

&خبر6

تقدیر ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از طرح های نوروزی هلال احمر مازندران

مشاور ارشد معاونت گردشگری و ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفركشور ،  از پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي شهید عباس دشتبان شهرستان ساری ، واقع در ابتدای جاده ساری به قائمشهربازدید کرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال استان مازندران، «مهندس علي نعمتی» در اين بازديد ضمن تقدير از تمهيدات نوروزي جمعيت هلال احمر استان گفت: در سالی که به نام دولت و ملت،همدلی و همزبانی مزین شده است ، این افتخار را داشتم که به عنوان ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ، بازدیدی از ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران داشته باشم.

 وي همچنین با اشاره به اينكه حاصل تلاشهای ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران، سبب ایجاد انسجام و ارائه خدمات به گردشگران شده است تصريح كرد؛ مشاركت متعهدانه دستگاه های مختلف برای ارائه خدمات ، مایه مباهات است.

نعمتی افزود:تلاش جوانان عزیز و دلسوز عضو جمعيت هلال احمر مازندران برای خدمت رسانی به هموطنان ، افتخار بزرگی است.

وي گفت:جوانان  موتور محركه و آينده سازان ايران اسلامي هستند كه مسئوليت پذيري آنان در اين ايام تعطيل باعث مسرت است.

وي تصريح كرد: ضمن عرض خسته نباشید و تبریک سال نو ، برای همه اعضای  خدوم جمعيت هلال احمر مازندران به ويژه جوانان پرشور، آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

&خبر7

توزیع 300 هزار بسته فرهنگی  و بروشور اطلاع رسانی بین گردشگران نوروزی

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران از توزيع 300هزار بسته فرهنگي و بروشورهاي اطلاع رساني در ميان گردشگران نوروزي خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران«مهدي ولي پور»گفت: ازآغاز طرح ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در 25اسفند تا كنون بيش از 308هزارنفر از گردشگران و مسافرين نوروزي با مراجعه به پست هاي مزبورخدمات لازم را دريافت كردند.

به گفته ولي پور،302هزار نفر با مراجعه به ايستگاههاي ايمني و راهنمايي ،3570نفر با مراجعه به ايستگاههاي سلامت،3848نفر با مراجعه به خيمه هاي نماز،2881نفر با مراجعه به فضاي دوستداركودك و720نفر با مراجعه به ايستگاههاي طرح داوطلب يار خدمات موردنياز را دريافت كردند.

وي همچنين گفت:تاكنون بيش از300هزاربسته فرهنگي ،بروشور اطلاع رساني و نقشه راهها و اماكن تفريحي و تاريخي بين مسافرين نوروزي توزيع شد.

وي افزود:1127نفر عضو جوان و 107 نفر عضو داوطلب براي ارائه خدمات مزبور در پست هاي ايمني و سلامت مشاركت داشتند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران خاطرنشان كرد: براي اجراي طرح ملي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در استان علاوه بر 40 پست مزبور،34خيمه نماز،31نمايشگاه محصولات فرهنگي و تجهيزاب امدادي،35ايستگاه سلامت تجهيز گرديدو بيش از دوهزار نفر از جوانان آموزش ديده عضو جمعيت هلال احمراستان در اجراي اين طرح مشاركت دارند.

&خبر8

پوشش امدادی جمعیت هلال احمر مازندران به 93 حادثه جاده ای

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران  از ارائه پوشش امدادي به 93 حادثه جاده اي خبرداد.

 به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران« مهدي ولي پور» با اشاره به پوشش امدادي 268 حادثه از آغاز طرح هاي نوروزي اين جمعيت در 25اسفندتا پايان روز هفتم فروردين گفت: ارائه خدمات امدادي لازم به 93سانحه جاده اي، 3 حادثه كوهستان ، 38 فقره حوادث متفرقه و همچنين177فقره فوريت هاي امدادي مراجعين به پايگاههاي امدادي از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر استان مازندران بوده است.

وي افزود:ارائه خدمات امدادي لازم به 3418مصدوم،ارائه خدمات درمان سرپايي به 3319نفر،اسكان اضطراري921نفرو انتقال 99مصدوم به مراكز درماني از ديگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولي پورگفت:در اين عملياتها 2045 نفر در قالب 544تيم امدادي با بكارگيري 154دستگاه آمبولانس و خودروي امدادي مشاركت داشتند.

&خبر9

اجرای طرح کمپین دوستی با طبیعت در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

معاون جوانان جمعيت هلال احمراستان مازندران از اجراي طرح كمپين دوستي با طبيعت در پست هاي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران«ليلي احمدي» افزود: هدف اين طرح صيانت و حفاظت از محيط زيست و پاكسازي پاركها و اماكن تفريحي از پسماندها و زباله مي باشد كه با همكاري مسافرين و گردشگران نوروزي و در قالب كمپين اجرا خواهد شد.

وي گفت:اين كمپين با شعار«من امروز يك زباله را از زمين برداشتم،شما چطور؟»اجرا خواهد شد و شركت كنندگان به منظور شركت در اين مسابقه مي توانند نظرات خود را به شماره پيامك30008147روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران ارسال نمايند.

وي گفت:به قيد قرعه به شماري از شركت كنندگان  جوايز نفيسي از سوي معاونت جوانان جمعيت هلال احمر استان اهداء خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :