آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-13:50 کد خبر:5925

فرماندار بابلسر خبر داد:

۵۰۰ هزار مسافر نوروزی در بابلسر اقامت کردند

فرماندار بابلسر از اقامت بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی و گردشگری شهرستان بابلسر خبر داد.


به گزارش خزرخبر،سیدعلی اسد در گفت و‌گو با تسنیم افزود: از 28 اسفندماه تا کنون، 502 هزار و 97 نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی و گردشگری شهرستان بابلسر اقامت داشته اند.

وی، از آماده‌سازی حدود 25 هزار تخت برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی و گردشگری بابلسر خبر داد و افزود: علاوه بر این مراکز، حدود 433 کلاس درس در قالب 43 مدرسه نیز آماده پذیرایی و اسکان مسافران فرهنگی در این شهرستان است.

فرماندار بابلسر، افزود:  19 هزار نفر از مسافران نوروزی در مدارس شهرستان اقامت داشته که به نسبت مدت مشابه سال گذشته، حدود 10 درصد افزایش یافته است.

اسد، با اشاره به تشکیل ستاد دائمی خدمات سفر در بابلسر، افزود: این ستاد با 9 کمیته شامل امنیت، بهداشت، ارزاق، اطلاع رسانی، اسکان، آب شرب، محیط زیست، امداد و نجات و رسیدگی به شکایات و با شرح وظایف مشخص در شهرستان تشکیل شده است.

وی بیان داشت: از آغاز طرح‌های نظارتی نوروزی در شهرستان بابلسر تاکنون بیش از 2500 مورد بازرسی و نظارت از اماکن تولید، پخش و عرضه مواد غذایی بهداشتی، اماکن تجاری، اقامتگاه‌های گردشگری، جایگاه‌های عرضه سوخت و اماکن زیارتی و بهداشتی بین راهی به عمل آمده است.

فرماندار بابلسر، از استقرار 15 ناجی غریق در سطح سواحل بابلسر برای نخستین بار در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: تعداد 10 دستگاه قایق تندرو و 5 دستگاه جت اسکی نیز به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و غریق به صورت شبانه روزی در سطح سواحل حضور دارند.

اسد، با اشاره به آماده‌سازی و فعال بودن 10 مسجد، 35 نانوایی، 5 کمپ اسکان اضطراری، 4 کمپ امداد و نجات و راهنمای مسافران در ایام نوروز در بابلسر، گفت: علاوه بر این، تعدادی از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز انتظامی، پایگاه‌های هلال احمر و مراکز سوخت‌رسانی نیز به صورت کشیک در این ایام، پاسخگوی نیازهای ضروری میهمانان و شهروندان بابلسر هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :