آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-0:34 کد خبر:5938

اخبار جمعیت هلال احمر مازندران در یک نگاه

اخبار مهم جمعیت هلال احمر مازندران در روز نهم نوروز94 منتشر شد.


به گزارش خزرخبر،خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر مازندران در نهمین روز نوروز 94 از سوی روابط عمومی این اداره کل منتشر شد.

&خبر1

تقدیر فرمانداران و ائمه جمعه استان از تمهیدات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران

فرمانداران شهرستان هاي مختلف استان مازندران با حضور در پايگاهها و پست هاي جمعيت هلال احمر استان از خدمات و تمهيدات نوروزي اين جمعيت تقدير كردند.

 به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران، تاكنون فرمانداران شهرستان هاي نور،جويبار،ساري،سوادكوه،تنكابن ،فريدونكنار،چالوس و بابلسرضمن حضور در جمع امدادگران ، نجاتگران ، جوانان و داوطلبان مشاركت كننده در اجراي طرح هاي نوروزي، از طرح هاي موثر و برنامه ريزي دقيق جمعيت هلال احمر استان براي خدمت رساني به گردشگران و مهمانان نوروزي تقديركردند.

همچنين ائمه جمعه شهرستانهاي مختلف استان مازندران نيز با حضور در پست هاي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي و پايگاههاي امدادونجات از خدمات جمعيت هلال احمر استان تقديرنمودند.

 براساس اين گزارش، تا كنون امامان جمعه شهرستانهاي بابل،جويبار،عباس آباد وفريدونكنار ضمن حضور در پايگاهها و پست هاي جمعيت هلال احمر استان ،خدمات هلال احمر استان در ايام نوروز را شايسته تقدير دانستند.

&خبر2

تقدیر نماینده قائمشهر از خدمات جمعیت هلال احمر مازندران

نماينده مردم قائمشهر،جويبار،سوادكوه،سوادكوه شمالي وسيمرغ با همراهي مديرعامل هلال احمر استان ضمن بازديد از طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر در شهرستانهاي قائمشهر و سوادكوه از خدمات اين جمعيت تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران «دكتر سيدهادي حسيني» گفت: خدمات اعضاي هلال احمر كه به صورت داوطلبانه و بدون هرگونه چشمداشت مادي به شهروندان و همنوعان و ميهمانان و مسافرين نوروزي ارائه مي شود مصداق بارز ايثارگري و از خود گذشتگي است.

وي افزود:مردم قدرشناس همواره قدردان زحمات و خدمات مجموعه بزرگ جمعيت هلال احمر هستند.

وي تصريح كرد:از تمامي اعضاي جمعيت هلال احمر كه در اين ايام تعطيل نوروز خدمات مورد نياز ميهمانان و گردشگران را تامين مي كنند تشكرمي كنم.د

رادامه اين بازديد دكتر حسيني و مهدي ولي پور با حضور در منزل محمد رضايي يكي از امدادگران جمعيت هلال احمرسوادكوه كه مدتي است در بستر بيماري است از وي عيادت كردند.

&خبر3

بازدید مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از پست ها و پایگاه های طرح نوروزی

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران با حضور در پست هاي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي و پايگاههاي امداد و نجات جاده اي ضمن تبريك سال جديد به جوانان،امدادگران و نجاتگران،داوطلبان و اعضاي مشاركت كننده در اجراي طرح هاي نوروزي،از خدمت رساني آنان تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت استان مازندران «مهدي ولي پور» در جريان اين بازديدها ضمن تاكيد بر ضرورت آمادگي كامل همه پست ها و پايگاههاي جمعيت هلال احمر استان براي ارائه خدمات موردنياز مسافرين و گردشگران نوروزي گفت:رعايت اخلاق نيكو ،گشاده رويي و تواضع در فرايند خدمت رساني به مراجعين و گردشگران همواره بايد به عنوان بخش مهمي از فرهنگ مازندران مد نظر قرار داشته باشد . 

&خبر4

تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن از خدمات هلال احمر مازندران

معاون استاندار و فرماندار ويژه تنكابن با حضور در پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي جمعيت هلال احمر شهرستان تنكابن از خدمات ارائه شده ازسوي اين جمعيت تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران،دكتر هاشمي در اين بازديد خدمات جمعيت هلال احمر در ايام نوروز را بسيار مهم و باعث آرامش خاطر و اطمينان گردشگران دانست و گفت:جمعيت هلال احمر به عنوان دستگاهي خدمت رسان و مردمي در طول سال به ويژه در تابستان و نوروز خدمات ارزشمندي را به هموطنان و شهروندان استان ارائه مي دهد كه اين خدمات شايسته تقديراست.

وي افزود:از همه اعضاي جمعيت هلال احمر اعم از داوطلبان،جوانان و امدادگران كه دراين ايام تعطيل به دور از خانواده هاي خود مشغول خدمت به مردم هستند تشكرمي كنم.

&خبر5

بازدید فرماندار فریدونکنار از طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر

فرماندار فريدونكنار با حضور در پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي و پايگاه امدادونجات جمعيت هلال احمرشهرستان فريدونكنار از خدمات اين جمعيت تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران در اين بازديد دكتر مهرداد ابراهيمي در دفتر يادبود اين پست نوشت.«ضمن عرض تبريك ايام نوروز از زحمات قابل تحسين عزيزان هلال احمر كمال تشكر را دارم.اميد است در راستاي منويات مقام معظم رهبري و سياستهاي دولت تدبير و اميد و در سالي كه به نام همدلي و همزباني دولت و ملت نامگذاري شده بيش از پيش موفق و مويد باشيد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • احمد رضایی قادی
    دوشنبه 10 فروردين 1394-14:57


    بنده ضمن کمال تقدیر وتشکر از همه عزیزان علی الخصوص جناب آقای مهندس ولیپور مدیرعامل محترم هلال احمر استان مازندران وجناب حاج آقا جهانگیر آذری ریاست شعبه هلال احمر سوادکوه وسوادکوه شمالی وعزیزان هلال احمر شهرستان سوادکوه وسرکار خانم احمدی ریس سازمان جوانان هلال احمر استان مازندران وجناب آقای فخاری ریس امدادنجات هلال احمر مازندران که در طی دوران بیماری بااینجانب کمال همکاری را داشتند ونماینده محترم مردم سوادکوه وقائم شهر در مجلس شورای اسلامی جناب آقای سید هادی حسینی که با حضورشان در منزل پدری اینجانب مایه دلگرمی من وخانواده در شهر زیراب شدند تقدیر وتشکر رادارم