آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-20:45 کد خبر:5941

سرپرست فرمانداری بابلسر اعلام کرد:

میزبانی بابلسری‌ها از 690 هزار مسافر نوروزی

سرپرست فرمانداری بابلسر گفت: این شهرستان تاکنون میزبانی 690 هزار مسافر و گردشگر نوروزی را برعهده داشته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سید علی اسد شامگاه یک‌شنبه در نشست ستاد اسکان نوروزی مازندران اظهار داشت: 60 مدرسه این شهرستان برای بیش از 20 هزار گردشگر و مسافر با تعداد 500 کلاس درس مهیا شده است.

وی با اعلام افزایش 10 درصدی اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: امیدواریم در مدت زمان باقی‌مانده از تعطیلات نوروزی شاهد استقبال بیشتر مسافران و گردشگران برای اسکان در اقامت‌گاه‌ها باشیم.

اسد با بیان اینکه از سوی ستاد تنظیم بازار برای تامین میوه‌های شب عید سیب و پرتقال را در بین مردم توزیع کردیم، عنوان کرد: در این شهرستان 40 تن میوه و مرکبات با قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

سرپرست فرمانداری بابلسر با اعلام در دستور کار بودن توزیع مرغ در بابلسر، ادامه داد: هم‌اکنون با اعلام تقاضای مردم، همشهریان و مسافران برای توزیع مرغ از سوی واحد صنفی آمادگی کامل داریم.

این مسئول با اعلام اینکه تاکنون بابلسر میزبانی از 690 هزار مسافر و گردشگر نوروزی را برعهده داشت، یادآور شد: ظرفیت 9 مجتمع رفاهی این شهرستان هم با حضور پرشور مسافران تکمیل است.

اسد در مورد واحدهای خبازی و نانوایی‌های کشیک در این ایام، اظهار داشت: در بابلسر 16 واحد خبازی کشیک در حال خدمت‌رسانی بوده که 20 واحد نانوایی آزادپزی هم در حال ارائه خدمات، پخت نان مرغوب و باکیفیت هستند.

وی درباره ارائه خدمات بهداشت و درمان، تعداد بازرسی‌ها در این بین را 498 مورد دانست که حاصل آن کشف و ضبط 500 کیلوگرم انواع مواد فاسد بود.

سرپرست فرمانداری بابلسر با اعلام آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر نوروزی از 28 اسفند 93 تا 15 فروردین 94 تصریح کرد: 38 تیم پس از برگزاری جلسات متعدد در این شهرستان تلاش دارند.

این مسئول تعداد بازرسی مشترک از واحدهای صنفی را در تعطیلات نوروز 407 مورد دانست و از تشکیل پرونده تخلف برای 94 واحد صنفی خبر داد.

اسد در مورد فعالیت داوطلبان هلال‌احمر بابلسر، متذکر شد: برای تعطیلات نوروزی سه کمپ جمعیت هلال‌احمر با در اختیار داشتن سه دستگاه موتور آمبولانس و آمبولانس در حال خدمت به مسافران هستند که در این بین با استقرار خیمه‌های نماز و امکان اسکان اضطراری در قالب بسته‌های فرهنگی هشدارهای لازم را به مسافران داده و آنها را با اماکن و جاذبه‌های گردشگری آشنا می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :