آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-20:48 کد خبر:5943

سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد:

تشکیل 60 پرونده تخلف نانوایی‌ها در فریدونکنار

سرپرست فرمانداری فریدونکنار از تشکیل 60 پرونده تخلف نانوایی‌ها در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهرداد ابراهیمی یک‌شنبه‌ شب در نشست ستاد اسکان نوروزی مازندران گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان فریدونکنار برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی و مسافران آماده هستند.

وی افزود: از آنجایی‌که فریدونکنار از شهرهای نوار ساحلی دریای خزر محسوب می‌شود نه تنها در تعطیلات نوروز بلکه در همه روزهای سال شاهد حضور مسافران برای استفاده از سواحل در این شهرستان هستیم.

ابراهیمی با اعلام اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهرستان با خدمات مطلوب به فکر رضایت‌مندی مسافران هستند، اضافه کرد: نان قوت قالب مردم این شهرستان و دیگر هموطنان بوده که در تعطیلات نوروز بازرسی‌های لازم در این بین انجام می‌شود تا محصولی با کیفیت و مرغوب در اختیار مردم قرار گیرد.

این مسئول با تاکید براینکه با آغاز طرح نظارت بر واحدهای خبازی و نانوایی‌ها 60 پرونده تخلف صنفی تشکیل شد، عنوان کرد: 18 واحد نانوایی از بین 90 نانوایی این شهرستان برای تعطیلات نوروز در طرح کشیک شرکت دارند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: در سال‌جاری برای ایام نوروز در این شهرستان 484 هزار لیتر سوخت برای خودروها در نظر گرفته شد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 571 هزار لیتر سوخت بنزین و سوپر بوده که کاهش 24 درصدی سوخت را شاهد هستیم.

ابراهیمی با اعلام افزایش 10 درصدی اجرای طرح فوریت‌های ایمنی شهرستان فریدونکنار با انجام 110 مورد فوریت، از کاهش جرایم شهری و رضایت 20 درصدی مردم خبر داد.

وی در مورد توزیع مرکبات و سیب ستاد تنظیم بازار در این شهرستان بیان داشت: حدود 30 تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی بین مردم فریدونکنار توزیع شده که با استقبال پرشور مردم همراه بود.

این مسئول تعداد 118 هزار گردشگر و مسافر از جاذبه‌های گردشگری فریدونکنار بازدید کردند، ادامه داد: فریدونکنار با مهیا کردن 137 کلاس به امکانات اقامتی و استراحتی برای مسافران نوروزی تاکنون شاهد پذیرایی و اسکان 12 هزار فرهنگی مسافر بوده است.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار متذکر شد: این شهرستان با توجه به در اختیار داشتن نوار ساحلی از شهرهای پر رفت‌ و آمد مازندران بوده که طی روز گذشته شاهد ترافیک روان و تردد عادی در آن بودیم.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه آجیل، مواد غذایی و خشکبار شب عید در قالب نمایشگاه بهاره در این شهرستان گفت: از سوی نهادهای حمایتی فریدونکنار نیز قبل آغاز سال جدید شمسی نزدیک به 3 هزار بسته مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند، افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست توزیع شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :