آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-21:3 کد خبر:5950

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کاهش 32 درصدی تصادفات درون‌شهری در مازندران/کاهش فوتی های ناشی از تصادف

فرمانده انتظامی مازندران گفت: از 27 اسفند 93 تا 9 فروردین با کاهش 32 درصدی تصادفات درون‌شهری در استان مواجه بودیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سردار مسعود جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از 25 اسفند 93 تا 9 فروردین در مازندران 137 مورد تصادف صورت گرفته است، اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته 32 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: تعداد مجروحان سال گذشته در ایام نوروز 137 نفر بوده که امسال با کاهش 17 درصدی این بخش مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات در سال گذشته پنج نفر بوده است، خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش 44 درصدی داشته است.

جعفری‌نسب تصادفات برون‌شهری در 14 روز اخیر ایام نوروز را 255 مورد دانست و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 34 درصدی داشته است.

وی به تعداد 222 نفری مجروحان ناشی از تصادفات برون‌شهری در ایام نوروز سال گذشته اشاره کرد و افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش شش درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران تعداد فوتی‌ها در سال گذشته را 18 نفر دانست و اظهار کرد: متوفی‌های ناشی از تصادفات در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصدی کاهش داشته است.

وی کل تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در 14 روز اخیر را نسبت به مدت مشابه سال قبل را با کاهش 33 درصدی عنوان کرد و گفت: در تصادفات ایام نوروز چهار درصد کاهش و در آمار مجروحان، 30 درصد کاهش فوتی گزارش شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :