آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-21:20 کد خبر:5952

معاون گردشگری مازندران:

اقامت بیش از 7 میلیون گردشگر نوروزی در مازندران

معاون گردشگری مازندران از اقامت هفت میلیون ۳۰۰ هزار گردشگر نوروزی در مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، مهران حسنی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: یک میلیون و 200 هزار مسافر برون شهری و دورن شهری در مازندران جابه جا شدند.

وی، تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی، درمانی و حمل و نقل را سه هزار و 931 مورد عنوان و اظهارداشت: در بازدیدهای انجام شده از واحدهای گردشگری، اقامتی، پذیرایی و صنوف های مختلف 117 مورد تشویق و 186 مورد تذکر و اخطار کتبی به ستاد گزارش شده است.

معاون گردشگری مازندران، از انجام چهار هزار و 240 ماموریت تصادفی و غیر تصادفی ایام نوروز در استان خبر داد و افزود: تعداد فوت شدگان ناشی از تصادفات و تروما در بیمارستان‌ها 19 مورد گزارش شده است.

حسنی، تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را هشت‌هزار و 550 مورد اعلام کرد و گفت:  10 واحد متخلف در ایام نوروز تعطیل شدند.

وی، با بیان اینکه  136 هزار و 78 گردشگر از موزه‌های مازندران بازدید کردند، تصریح کرد: از ابتدی نوروز تا روز گذشته‌ 276 هزار و 336 نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

حسنی تعداد بازدید کنندگان از روستاهای مازندران در نوروز را یک میلیون و 500 هزار نفر اعلام و گفت:  از 27 اسفند تا نهم فروردین  هفت میلیون 300 هزار گردشگر نوروزی در مازندران اقامت یافتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :