آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-21:28 کد خبر:5954

معاون عمرانی استاندار مازندران:

۸۵۸ میلیون تومان صنایع دستی در مازندران فروخته شد

معاون امور هماهنگی استانداری مازندران از فروش ۸۵۸ میلیون تومان صنایع دستی خبر داد و گفت: نمایشگاه های صنایع دستی در ۱۱ شهر استان برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، علی نبیان بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران، با اعلام تشکیل ستاد از ۲۵ اسفند هدف از تشکیل این ستاد را شناسایی معضلات موجود، برنامه ریزی برای ارائه راه حل مشکلات، برنامه ریزی برای ارائه بهینه خدمات سفر عنوان کرد.

وی با تقدیر از اعضای ستاد که با از خودگذشتگی و تلاش برای سفری بهتر و آرامتر برای مسافران زحمت می کشند، اظهار داشت: شما باعث شدید گردشگران با خاطره ای خوش از مازندران مراجعت کنند.

نبیان با اشاره به نامگذاری امسال به همدلی وهمزبانی دولت وملت از سوی مقام معظم رهبری گفت: اقدامات شایسته ای توسط دستگاه های اجرایی صورت پذیرفت و قبل از بیان این مطلب توسط مقام معظم رهبری با حضور استاندار و فرمانداران دنبال این همدلی بودیم، زیرا نام دولت، تدبیر وامید است و به عنوان کارگزاران دولت باید تدبیر را در دستور کار خود قرار دهیم.

نبیان گفت: برابر گزارش پلیس راه تا پایان روز هشتم تعداد کشته شدگان محورهای استان ۲۱ درصدکاهش داشت که نشان دهنده همدلی تمام ماست.

وی از اورژانس وهلال احمر تقدیرکرد و از شهرداران ۵۸ شهراستان خواست تا پایان روز چهاردهم خدمات خودرا به مسافران ارائه دهند.

نبیان با اشاره به حضور۴۵ درصد جمعیت استان در روستاها گفت: با پیگیری ستاد اجرایی کمیته دهیاری ها تشکیل شد و گردشگران زیادی به روستاها رفتند.

نبیان با تقدیر ازشهرداران آمل و ساری که گردشگران رامجانی برای بازدید ازنقاط گردشگری شهری بردند، خواستار ادامه این کار از طرف همگان شد و افزود: مسافران ظرفیتهای شهری را شناخته و قطعا درآینده برنامه ریزی می کنند و باید بجز جنگل و دریا، ظرفیتهای دیگربه گردشگران شناسانده شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :