آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-22:9 کد خبر:5955

اخبار جمعیت هلال احمر مازندران در یک نگاه

اخبار مهم جمعیت هلال احمر مازندران در دهمین  روز نوروز94 منتشر شد.


به گزارش خزرخبر،خدمات و فعالیت های جمعیت هلال احمر مازندران در روز دهم نوروز 94 از سوی روابط عمومی این اداره کل منتشر شد.

&خبر1

تقدیر نمایندگان مردم مازندران در مجلس از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران

نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي با حضور در پست هاي ايمني و سلامت مسافرين و پايگاههاي امدادونجات جاده اي از برنامه ريزي دقيق و تدابير اتخاذ شده براي اجراي موفق و موثر طرح نوروزي 94 تقدير كردند.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران تا كنون« دكتر سيد هادي حسيني و مهندس كمال عليپور »نمايندگان مردم شهرستانهاي قائمشهر،جويبار،سوادكوه ،سوادكوه شمالي و سيمرغ،«حجت الاسلام والمسلمين علي اكبر ناصري» نماينده مردم شهرستان بابل ،«دكتر عبدالوحيد فياضي»نماينده مردم شهرستان هاي نور و محمودآباد ،«دكتر مقداد نجف نژاد»نماينده مردم بابلسر و فريدونكنار و «دكترقاسم احمدي لاشكي»نماينده مردم شهرستان نوشهروچالوس در مجلس شوراي اسلامي با حضور درپايگاهها و پست هاي جمعيت هلال احمر استان مازندران از فضاسازي و تجهيز شايسته اين پايگاهها براي خدمت رساني به مسافرين و گردشگران نوروزي تقديركردند.

&خبر2

تقدیر نماینده مردم چالوس در مجلس از خدمات جمعیت هلال احمر مازندران

نماينده مردم نوشهر ، چالوس و كلاردشت به همراهي دكترصادق فرماندار كلاردشت ضمن بازديد از پست ايمني و سلامت مسافرين نوروزي و پايگاه امدادونجات شهرستان كلاردشت از خدمات جمعيت هلال احمر اين شهرستان تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران «دكتر قاسم احمدي لاشكي» گفت:اعضاي جمعيت هلال احمر در حقيقت انسانهاي عاشقي هستند كه تنها براي خشنودي پروردگار خدمات موردنياز همنوعان را بدون هيچگونه چشمداشتي ارائه مي دهند.

وي در ادامه از برنامه ريزي و تجهيز پست ها و پايگاههاي متعدد امدادي و ايمني و سلامت مسافرين نوروزي كه با هدف آسايش گردشگران و كاهش آسيب هاي ناشي از حوادث و سوانح فعاليت مي كنند تقديركرد.

&خبر3

دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران و همکاران با نماینده ولی فقیه در استان

مديرعامل جمعيت هلال احمراستان مازندران با آيت اله طبرسي، نماينده ولي فقيه در استان و هلال احمر مازندران ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان در اين ديدار آيت اله طبرسي در سخناني با تبريك سال نو ،بر تلاش همگان در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص شعار سال جديد مبني بر همدلي و همزباني دولت و ملت تاكيد كرد.

وي افزود:خدمت صادقانه به مردم بايد به عنوان يك تكليف شرعي و انقلابي همواره مورد اهتمام مسئولين قرارداشته باشد.د

ر ادامه مديرعامل جمعيت هلال احمر استان نيز با تبريك سال نو،گزارشي مكتوب و مصور از روند اجراي طرح هاي نوروزي جمعيت هلال احمر استان و خدمات ارائه شده به مسافرين و گردشگران نوروزي تقديم آيت اله طبرسي نمود.

&خبر4

بازدید رییس بازرسی جمعیت هلال احمر از پایگاه های طرح نوروزی هلال احمر مازندران

رئيس بازرسي جمعيت هلال احمر كشور ضمن حضور در پايگاههاي امدادونجات طرح نوروزي استان از خدمات امدادگران و نجاتگران تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران«سعيد دفتري» در بازديد سرزده از پايگاههاي امدادي استان  در نشست صميمي با امدادگران گفت:امدادگران امروز پس از بيش از 2دهه اتمام جنگ هنوز يادآور 8سال ايثار و از خودگذشتگي،خدمات خالصانه دوران جنگ تحميلي و پيشگامان اوليه حضور عاشقانه در فاجعه اسفبار و فراموش نشدني زلزله رودبار و منجيل هستند.

وي تصريح كرد: شناسنامه اين استان وجود مردان بزرگ و بي ادعا و خيل كثير شهداي امدادگري است كه همچون ستارگان پرفروغ در آسمان اين استان و ايران تا ابديت خواهند درخشيد و هرگز به فراموشي نمي گرايد.

وي درپايان از حضور دائم،موثر و فعال مديرعامل و همه پرسنل ستادي و صف كه همپاي امدادگران و در كنارآنها دراين عرصه حضوريافتند تقدير و تشكر نمود.

&خبر5

پوشش امدادی 377حادثه در مازندران/انتقال مصدومان به مراکز درمانی

مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران  از پوشش امدادي 377 حادثه از آغاز طرح هاي نوروزي اين جمعيت خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمراستان مازندران« مهدي ولي پور» با اشاره به پوشش امدادي 377حادثه از آغاز طرح نوروزي هلال احمر استان در 25 اسفندتا روز نهم فروردين گفت: ارائه خدمات امدادي لازم به 117سانحه جاده اي، 4 حادثه كوهستان ، 46 فقره حوادث متفرقه و همچنين210فقره فوريت هاي امدادي مراجعين به پايگاههاي امدادي از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعيت هلال احمر استان مازندران بوده است.

وي افزود:ارائه خدمات امدادي لازم به 4369مصدوم،ارائه خدمات درمان سرپايي به 4235نفر،اسكان اضطراري1291نفرو انتقال 134مصدوم به مراكز درماني از ديگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولي پورگفت:در اين عملياتها 2523 نفر در قالب 665تيم امدادي با بكارگيري 188دستگاه آمبولانس و خودروي امدادي مشاركت داشتند.

&خبر6

خدمات رسانی به 5 هزار گردشگری نوروزی در ایستگاه های سلامت هلال احمر مازندران

معاون امور جوانان هلال احمر استان مازندران از خدمت رساني اين جمعيت به 5337نفراز گردشگران نوروزي مراجعه كننده به ايستگاههاي سلامت و انجام رايگان تست قندخون و فشارخون خبرداد.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران«ليلي احمدي»گفت: ازآغاز طرح ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در 25اسفند تا روز نهم فروردين بيش از 400هزارنفر از گردشگران و مسافرين نوروزي با مراجعه به پست هاي مزبورخدمات لازم را دريافت كردند.

به گفته ولي پور،390هزار نفر با مراجعه به ايستگاههاي ايمني و راهنمايي ،5337نفر با مراجعه به ايستگاههاي سلامت،5277نفر با مراجعه به خيمه هاي نماز،3953نفر با مراجعه به فضاي دوستداركودك و847نفر با مراجعه به ايستگاههاي طرح داوطلب يار خدمات موردنياز را دريافت كردند.

وي همچنين گفت:تاكنون بيش از397هزاربسته فرهنگي ،بروشور اطلاع رساني و نقشه راهها و اماكن تفريحي و تاريخي بين مسافرين نوروزي توزيع شد.وي افزود:1371نفر عضو جوان و 132 نفر عضو داوطلب براي ارائه خدمات مزبور در پست هاي ايمني و سلامت مشاركت داشتند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران خاطرنشان كرد: براي اجراي طرح ملي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در استان علاوه بر 40 پست مزبور،34خيمه نماز،31نمايشگاه محصولات فرهنگي و تجهيزاب امدادي،35ايستگاه سلامت تجهيز گرديدو بيش از دوهزار نفر از جوانان آموزش ديده عضو جمعيت هلال احمراستان در اجراي اين طرح مشاركت دارند.

&خبر7

تقدیر نماینده بابلسر از خدمات نوروزی هلال احمر مازندران

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، از طرح های نوروزی بابلسر بازدید كرد.
به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران «دکتر مقداد نجف نژاد » ضمن تقدیر و تشکر از اعضای داوطلب ،جوانان و نجاتگران حاضر در طرح هاي نوروزي هلال احمراستان گفت؛ جمعيت هلال احمر همیشه در خدمت رسانی به هموطنان پیشتاز است.

وی از اجرای طرحهای نوروزی بابلسر به خاطر مسافر پذیر بودن این شهرستان ابراز رضایت نمود و از عملکرد پرشور جوانان و نجاتگران و خدمت عاشقانه و خالصانه  این عزیزان  به مهمانان نوروزی که در همه شرایط پاسخگو می باشند تقديركرد.

&خبر8

شرایط خدمات دهی به مسافران مطلوب است

فرماندار شهرستان محمودآباد ضمن بازدید از طرح ایمنی و سلامت مسافرين نوروزي در این شهرستان، ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی این طرح، خدمات ارائه شده به مسافرین را مطلوب ارزیابی نمود و از فعالیت های بشردوستانه اعضاي جمعيت هلال احمر تقدیر و تشکر كرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندارن« سیف الله فرزانه» با بیان اینکه این شهرستان اولین و نزدیکترین شهرستان ساحلی است که همه گردشگران توقف اجباری در آن دارند؛ گفت: تمام تلاش ما این است که شرایط خدمات دهی به مسافران به شکل مطلوبی انجام شود.

فرزانه ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی دولت و ملت، اظهار داشت: این همدلی و هم زبانی باید توام با مدیریت جهادی باشد تا اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری محقق شود.

&خبر9

نجات گردشگر شیرازی

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران در پی اعلام سقوط یکی از گردشگران شیرازی در ارتفاعات رودبارک کلاردشت، تیم امدادکوهستان پایگاه هلال احمر كلاردشت بلافاصله با تجهيزات كامل به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه ،فرد مصدوم به بیمارستان حضرت قائم کلاردشت انتقال يافت

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :