آخرین عناوین

دوشنبه 10 فروردين 1394-23:1 کد خبر:5956

رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد:

برپایی خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص ساری/حضور بیش از یک صد هیات عزادار در روز شهادت حضرت زهرا(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از برپایی خیمه سلامت در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری افزود: طرح آرامش بهاری یکی از طرح‌های زیبای سازمان اوقاف و امور خیریه است که در مرکز استان مازندران اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اشاره به اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در 22 بقعه متبرکه شاخص این شهرستان اجرایی شد،خاطر نشان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از 28 اسفند 93 آغاز و در 15 فروردین به‌کار خود پایان می‌دهد.

حیدری از برپایی 10 خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح نوروزی آرامش بهاری شهرستان ساری خبر داد و اظهار داشت: حدود 20 مبلغ دینی در این خیمه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی به بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه ساری اشاره و تصریح کرد: محمد دامادی نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقعه امامزاده عباس (ع) ساری بازدید کرد.

این مسئول از برپایی خیمه معرفت به صورت دائمی در بقعه امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد و افزود: نخستین خیمه دائمی معرفت استان مازندران در بقعه امامزاده عباس (ع) ساری برپا شد.

حیدری از برپایی خیمه سلامت در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح نوروزی آرامش بهاری ساری خبر داد و گفت: خیمه سلامت با حضور پزشکان متخصص و عمومی در بقعه امامزاده عباس (ع) و تکیه پهنه‌کلا ساری برپا می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری همچنین از حضور بیش از یک صد هیات عزادار در آستانه امامزاده یحیی(ع) در روز شهادت حضرت زهرا(ع)  خبر داد و افزود:نظافت و غبار روبی در دفعات مختلف شبانه روزی،تبلیغات گسترده با حفظ حرمت حضرت زهرا(ع)،برپایی نمایشگاه فرهنگی،اسکان مسافران در 232 سوییت و زائر سرا از دیگر برنامه های اجرا شده توسط این اداره بوده اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :