آخرین عناوین

سه شنبه 11 فروردين 1394-1:24 کد خبر:5957

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل اعلام کرد:

درمان سرپایی 1126 مسافر نوروزی توسط هلال‌احمر آمل

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: تاکنون یک‌هزار و 126 نفر از مسافران و گردشگران با آغاز تعطیلات نوروز به صورت سرپایی در آمل درمان شدند.


به گزارش خزرخبر،جمشید نیکزاد امروز در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه هلال‌احمر نهادی عام‌المنفعه بوده که در راستای خدمت‌رسانی به مردم و خدمت به آنها در انواع خطرات و بلایا خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: یکی از ماموریت‌های هلال‌احمر ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات سال جدید است.

وی اظهار کرد: در این راستا تاکنون این جمعیت با به‌کارگیری 338 پرسنل و نجات‌گر توانسته در قالب 104 تیم امدادی به همراه 9 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی وارد میدان شود.

نیکزاد با اعلام اینکه عوامل امدادی و نجات‌گران هلال‌احمر در آمل تاکنون به 101 حادثه کمک‌رسانی کردند، افزود: 47 مصدوم در این بین توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آمل با تاکید بر اینکه یک‌هزار و 126 نفر از مسافران و گردشگران با آغاز تعطیلات نوروز به صورت سرپایی درمان شدند، ادامه داد: برای 48 نفر نیز جمعیت هلال‌احمر آمل اسکان اضطراری ایجاد کرده و 20 مصدوم هم در این بین به مراکز درمانی و بهداشتی منتقل شدند.

نیکزاد با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر با شعار «بی‌گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» در راه اجرای ایمنی و سلامت به 54 هزار و 100 نفر از مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کرد.

این مسئول زمان اجرای طرح‌های امدادی نوروز 94 ویژه مسافران و گردشگران را از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین 94 دانست و بیان داشت: تا هشتمین روز از بهار طبیعت 22 حادثه جاده و فوریت‌های امدادی توسط عوامل امدادی و نجات‌گران هلال‌احمر آمل پوشش داده شد.

نیکزاد افزود: داوطلبان، امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر این شهرستان در روزهای تعطیل نوروز آماده‌باش بوده در چهار پایگاه امدادی ثابت و موقت به همراه چهار پست موتوری و سه پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات از سوی تیم گشت سحاب هلال‌احمر، یادآور شد: مسیر 140 کیلومتری شهرستان آمل از ابتدای ورودی مازندران در منطقه امامزاده هاشم (ع)، محور هراز تا مسیر ساحلی محمودآباد و سرخ‌رود زیرپوشش عوامل هلال‌احمر آمل جای دارد.

نیکزاد گفت: نیروهای هلال‌احمر آمل در پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای همانند کیلومتر 55 محور هراز در منطقه کهرود، کیلومتر 95 هراز در منطقه پلور و کیلومتر 80 آمل در منطقه گزنک کیلومتر 80 آمل با روزانه 39 پرسنل و نجات‌گر، چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی ست نجات، دو دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه تویوتا هایلوکس و دو دستگاه خودروی سواری به مردم و مسافران خدمت می‌رسانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :