آخرین عناوین

سه شنبه 11 فروردين 1394-14:6 کد خبر:5961

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد:

استقرار بالگرد در محور سوادکوه برای امدادرسانی/شرکت 738 تیم عملیاتی در اقدامات هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به کاهش 30درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای، گفت: از فردا تا 15 فروردین بالگرد هلال‌احمر در محور سوادکوه مستقر می‌شود تا در صورت نیاز به امداد هوایی، از این تجهیزات بهره ببریم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی ولی‌پور ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت هلال‌‎احمر مازندران تا شب گذشته 415 عملیات امداد و نجات انجام داد که از این تعداد، 126 مورد امداد جاده‌ای بود.

وی با بیان اینکه از 25 اسفند ماه تا شب گذشته 4هزار و 815 نفر مصدوم زیر پوشش خدمات هلال‌احمر قرار گرفتند، گفت: 4 هزار و 660 نفر مصدوم سرپایی از خدمات هلال‌احمر مازندران بهره‌مند شدند و 155 نفر هم به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار و 586 نفر در این ایام، خاطرنشان کرد: 738 تیم عملیاتی متشکل از 277 نفر نیروی عملیاتی، اقدامات هلال‌احمر را هدایت کردند.

ولی‌پور با بیان اینکه بیش از 460 هزار نفر به پست ایمنی و سلامت ما مراجعه کردند و 447 هزار اقلام فرهنگی هم توزیع کردیم، افزود: 6 هزار و 472 نفر هم در ایستگاه‌های سلامت، تست رایگان قند و فشار خون را انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد مصدومانی که از این نهاد خدمات دریافت کردند افزایش صد درصدی داشت، ادامه داد: اما انتقال مصدومان به مراکز درمانی با کاهش 20 درصدی همراه بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای هم نسبت به سال گذشته کاهش 22 درصدی داشت، تصریح کرد: این مسائل نشان می‌دهد مردم نکات ایمنی و هشدار را جدی گرفتند و تمهیدات ستاد اجرایی خدمات سفر هم تاکنون جواب‌گو بوده است.

این مسئول در پایان با اشاره به کاهش 30 درصدی فوتی‌های تصادفات جاده‌ای، گفت: از فردا تا 15 فروردین بالگرد جمعیت هلال‌احمر در محور سوادکوه مستقر می‌شود تا در صورت نیاز به امداد هوایی، از این تجهیزات بهره ببریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :