آخرین عناوین

چهارشنبه 12 فروردين 1394-0:47 کد خبر:5967

با هماهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری آمل صورت گرفت:

نوجوانان بسکتبالیست تیم ملی عراق وارد مازندران شدند/برگزاری تور گردشگری توسط تیم بسکتبال ملی نوجوانا

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: بسکتبالیست‌های تیم ملی نوجوانان عراق در قالب تور گردشگری و هماهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان وارد مازندران شده و در آمل اردو برپا کردند.


به گزارش خزرخبر،محمود نائیج امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بسکتبالیست‌های تیم ملی نوجوانان عراق عصر امروز در این شهرستان نخستین جلسه تمرین خود را برپا کردند.

وی افزود: این ملی‌پوشان در قالب تور گردشگری از سوی یکی از آژانس‌های مسافرتی به همراه هماهنگی اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان وارد مازندران شدند.

نائیج خاطرنشان کرد: در نامه‌ای از اداره ورزش و جوانان آمل درخواست شده تا برای تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق که در قالب تور گردشگری به این شهرستان آمدند امکانات تمرین و سالن ورزشی برای برگزاری اردوی آماده‌سازی درنظر گرفته شود.

نائیج تصریح کرد: برای این منظور سالن ورزشی سرپوشیده شهدا در نظر گرفته شد که وضعیت تمرین در این سالن مورد توجه کادر فنی و مربیان عراقی قرار نگرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: این شهرستان توانسته تاکنون مجری برگزاری اردوهای متعدد تیم ملی رشته‌های مختلف ورزشی باشد که سال گذشته اردوی تیم ملی بسکتبال بزرگ‌سالان کشورمان در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم (ص) دنبال شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :