آخرین عناوین

پنجشنبه 13 فروردين 1394-1:41 کد خبر:5974

هشدار فرماندار ساری :

شعار سال جدید رهبری حجت را بر همه مسئولان تمام کرد/کسب رضایت مسافران با ارائه خدمات خوب

فرماندار ساری ضمن هشدار به مسئولان ساری جهت تحقق شعار رهبری گفت:هیچ بهانه ای جهت کم کاری در خدمت رسانی به مردم و تحقق اهداف دولت برای مسئولان وجود ندارد.


به گزار خزرخبر، جواد واحدی با بیان اینکه میزان اقامت در 11 روز ابتدایی سال جاری در ساری قابل توجه بوده است افزود: تور رایگان ساری گردی، رعایت حقوق شهروندی و حضور اکثر مسئولان شهرستانی در محل خدمت توانست رضایت مسافران را جلب کند.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در اجرای منویات مقام معظم رهبری گوی سبقت را از دیگر دولت ها می رباید خاطر نشان کرد:شعار سال جدید رهبر معظم انقلاب حجت را بر همه تمام کرده است.

واحدی از همه مدیران خواست تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار بگیرند و اظهار داشت:همدلی و هم زبانی با مردم رسالت دولت تدبیر و امید در سال جدید است.

وی تصریح  کرد: بیش از  62هزار گردشگر و مسافر از آغاز سفرهای نوروزی در این شهرستان ساری اقامت داشته‌اند.

واحدی افزود: این تعداد مسافر از 27 اسفند سال گذشته تا 14 فروردين سال جديد در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان‌ها، کمپ‌های موقت و کلاس‌های مدارس اسکان داده شده‌اند.

فرماندار مرکز مازندران میزان بازدیدهای نظارتی صورت گرفته در شهرستان ساری را بیش از 5 هزار مورد اعلام  و خاطر نشان کرد: تورهای ساری گردی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در هر نوبت با دو دستگاه اتوبوس در شهر ساری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 3هزار مسافر نوروزی توسط این تورها از مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر ساری بازدید کردند.

واحدی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان افزود: این مذاکرات نشان داد که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بی نظیر است و نه تنها از حقوق کشورمان دفاع می کند بلکه به جهان نشان داده است که ایران اهل صلح و گفتگوهای سازنده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :