آخرین عناوین

دوشنبه 24 ارديبهشت 1397-9:47 کد خبر:59767

واکنش شیرسوار به پیشنهاد یکی از اعضای شورا:

قائم‌شهر شهرهزارشهید است نه پرتقال و بهارنارنج

عضو شورای قائم‌شهر در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای شورا مبنی براینکه قائم‌شهر را به نام شهر پرتقال ثبت کنیم گفت:قائم‌شهر نه شهر بهارنارنج است و نه شهر پرتقال بلکه شهرهزارشهید است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،محمدعلی شیرسوار در صحن علنی شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با بیان اینکه تنها چند روزی به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نمانده اما فضاسازی مناسب این ماه در شهر انجام نشده است، اظهار کرد: این اتفاق تازه‌ای نیست و در سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر هم این اتفاق رخ داد و از همین الان به ‌دلیل این کوتاهی از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: با نگاه و شناختی که از شهردار دارم، می‌دانم که نسبت به این مسائل آشنایی دارد و این کوتاهی جای اغماض نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر تصریح کرد: در حوزه پسماند هیچ مصوبه‌ای به ‌دست ما نمی‌رسد و این امر بسیار ثقیل است که ما سخنگوی اداره یا نهادی باشیم، این در شأن ما و مردمی که به ما رأی دادند، نیست.

شیرسوار با بیان اینکه عموم تصمیماتی که در بحث پسماند و بند 20 گرفته شده درست است ولی در زونکن‌ها خاک می‌خورد و اجرایی نمی‌شود، اضافه کرد: چرا رؤسای کمیسیون‌های ما در شورا این شجاعت را ندارند که در را برای حضور مشاوران و مذاکره باز کنند.

وی در پاسخ به پیشنهاد یکی از اعضای شورا مبنی براینکه قائم‌شهر را به نام شهر پرتقال ثبت کنیم واکنش نشان داد و گفت: قائم‌شهر نه شهر بهارنارنج است و نه شهر پرتقال بلکه شهر هزارشهید است.

این عضو شورا ادامه داد: فرهنگ شهادت از عطر بهار نارنج و پرتقال خوشبوتر است و حوزه‌های دیگر را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

شیرسوار دخالت‌ها را عامل اصلی خدشه در ارائه خدمت به مردم برشمرد و گفت: ما به‌ عنوان کسانی که با رأی و اعتماد مردم روی صندلی شورا نشستیم، باید سعی کنیم بهترین تصمیمات را بدون دخالت شخص یا اشخاص برای شهر اتخاذ کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :