آخرین عناوین

پنجشنبه 13 فروردين 1394-2:33 کد خبر:5978

رئیس اداره میراث فرهنگی بابل اعلام کرد:

اجرای طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بابل گفت: برای نخستین‌بار طرح گردشگری بوم‌گردی در بابل اجرا می‌شود.


به گزارش خزرخبر،التفات اباذری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از سوی ستاد اسکان سفر نوروزی شهرستان بابل 25 مدرسه شامل 15 مدرسه در بابل، شش مدرسه در بندپی شرقی، شش مدرسه در بندپی غربی، 15 چادر، شش واحد اقامتی زیرپوشش حوزه میراث فرهنگی و 15 مراکز و اداراتی که دارای خوابگاه هستند از جمله دانشگاه‌ها و مساجد بین‌راهی برای مسافران مهیا شد.

وی افزود: در این ایام کل نیروهای ستادی و اکیپ میراث به عنوان ستاد نوروزی در سطح شهر، تمام جایگاه سوخت، پمپ بنزین، پارک‌ها، مراکز سرویس بهداشتی بین‌راهی، مساجد، رستوران‌ها، هتل‌ها و فضاهای عمومی که به عنوان دستگاه‌های خدمات‌رسان بودند را مورد بازدید قرار می‌دهند.

دبیر ستاد سفر نوروزی شهرستان بابل تصریح کرد: براساس گزارشات ارسالی به دبیرخانه از سوی اداره تعزیرات بابل تاکنون شعبه اول تعزیرات بابل 64 پرونده وارده داشته که 55 مورد مختومه شد و محکومیت جزایی برای این پرونده‌ها 49 میلیون و 146 هزار ریال در نظر گرفته شد.

اباذری خاطرنشان کرد: در شعبه دوم بدوی تعزیرات بابل نیز 50 پرونده ورودی ثبت شده که 43 پرونده مختومه اعلام شد که جزای نقدی آن به ارزش 32 میلیون و 967 هزار ریال اعلام شده است.

این مسئول بیان کرد: در شعبه سوم بدوی این اداره نیز 60 پرونده ورودی داشته که 38 پرونده مختومه اعلام شد که به پرداخت 23 میلیون و 111 هزار و 200 ریال وجه نقد محکوم شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بابل از ورود پنج پرونده به شعبه هیئت بدوی اداره تعزیرات بابل خبر داد و گفت: دو پرونده مختومه اعلام شد و سه میلیون ریال جزای نقدی برای مجرمان در نظر گرفته شد.

وی افزود: تاکنون 181 مورد پرونده تخلف به دفتر دبیرخانه اعلام شد که 138 مورد مختومه اعلام شد و 108 میلیون و 224 هزار و 200 ریال جریمه نقدی برای این تخلفات در نظر گرفته شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :