آخرین عناوین

پنجشنبه 13 فروردين 1394-23:32 کد خبر:5982

مدیر کل گردشگری مازندران خبر داد:

۲۰ هتل ۵ ستاره در مازندران ساخته می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری برای ساخت هتل در استان، گفت: ۲۰ هتل ۵ ستاره در مازندران ساخته می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم، دلاور بزرگ نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: کیفیت سفرهای نوروزی 94 در مازندران ارتقا یافته و مردم به سمت سفرهای با کیفیت و با برنامه سوق یافتند.

وی افزود: فرهنگ گردشگری بین مردم استان ارتقا یافته و این امر سبب شد تا بر ظرفیت اقامت‌گاه‌های استان در نوروز افزوده شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به اینکه شهرداری‌ها و ستادهای شهرستانی مجبور شدند بر ظرفیت کمپ‌های اقامتی در شهرداری‌های استان بیفزایند، تصریح کرد: وضعیت مناسب آب و هوایی در نوروز 94 سبب شد تا مردم بیشتری، سفر به مازندران را برای ایام نوروز تجربه کنند.

بزرگ نیا با بیان اینکه تعداد مسافران گذری در نوروز 94 کم شده و مسافران قصد کردند تا اقامت بیشتری در استان داشته باشند، گفت: برنامه‌ریزی برای سفرهای کیفی از شاخصه‌های سفر گردشگران در نوروز 94 بوده است.

وی با اعلام اینکه معضل چادرخوابی برای نخستین بار در استان برداشته شده و مسافران ترجیح دادند برای اقامت بیشتر در استان از مراکز اقامتی و پذیرایی استان استفاده کنند، تصریح کرد: متاسفانه اقدام جدی از سوی هتلداران برای تهیه بسته‌های تبلیغی و حمایتی جهت جذب مسافران نوروزی صورت نگرفته است.

مدیرکل گردشگری مازندران با بیان اینکه با استانداردسازی هتل‌ها، گردشگران بسیاری اقامت در هتل‌های استان را تجربه خواهند کرد، گفت: تا زمانی که خدمات واقعی از سوی هتل‌ها به مسافران ارائه نشود باید حقوق شهروند و مسافر را ارجح قرار دهیم.

بزرگ نیا با اشاره به اینکه اکنون گردشگران داخلی دنبال اقامت‌گاه‌های ارزان قیمت هستند، گفت: با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌زودی 20 هتل 4 و 5 ستاره در مازندران ساخته می‌شود که ظرفیت مناسبی برای استان است.

وی با بیان اینکه مازندران همواره مقصد گردشگران نوروزی است، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه سفرهای گروهی بتوانیم زمینه جلب و جذب گردشگران بیشتری را از داخل و خارج کشور به مازندران فراهم کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :