آخرین عناوین

جمعه 14 فروردين 1394-17:33 کد خبر:5986

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

اقامت بیش از 10 میلیون نفرشب گردشگر در مازندران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: تا روز گذشته 10 میلیون و 142 هزار نفرشب گردشگر در مازندران ساکن شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل ازفارس، دلاور بزرگ‌نیا صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا روز گذشته 10 میلیون و 142 هزار و 112 نفرشب گردشگر در مازندران ساکن شدند.

وی با اشاره به انجام نظرسنجی از گردشگران توسط ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، بیان کرد: گزارش تحلیلی این نظرسنجی تا پایان فروردین ماه توسط تیم اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران، نهایی و اعلام می‌شود و می‌توانیم بعد از این برنامه‌ریزی مناسب‌تری درباره سفر داشته باشیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه دریای مازندران هم مورد استقبال گردشگران قرار گرفت، ادامه داد: دریای مازندران در این ایام پذیرای گردشگران بود و مسافران از قایق‌های تفریحی و جت‌اسکی‌ها استفاده کردند و با وجود سرمای هوا بعضی از گردشگران از شنای دریا هم بهره بردند که تعداد آنها محدود و قابل کنترل بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به بازدید هوایی از محورهای ساری، نکا، بهشهر، عباس‌آباد و سوادکوه شمالی در روز طبیعت، تصریح کرد: تا ساعت 16 روز گذشته، یک‌هزار خودرو در روز طبیعت وارد مجموعه تاریخی باغ عباس‌آباد بهشهر شدند.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه هیچ گزارش ناگواری در مجموعه‌های تفریحی و توریستی نداشتیم، افزود: هیچ بی‌نظمی و به هم ریختگی در ترافیک مشاهده نشد و نشان می‌دهد که مردم با علاقه‌مندی به طبیعت رفتند و آلودگی‌های بصری در روز طبیعت هم بسیار کاهش یافت و می‌توان به این نتیجه رسید که جامعه محلی و مهمان به بالندگی فرهنگی در رعایت حفظ سلامت طبیعت رسیده است.

وی گفت: تا روز گذشته سه هزار و 615 بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر و ... صورت گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :