آخرین عناوین

دوشنبه 17 فروردين 1394-23:34 کد خبر:6000

نمایندگان و مسئولان بی تفاوت ساری باید جوابگو باشند!!

مسئولان بی تفاوت اداره کل راه کجایند؟!/سکوت مسئولان اداره راه در مقابل از دست رفتن جان دانشجویان

تصادف های زیاد و هر روزه که منجر به آسیب دیدگی و فوت جوانان دانشجو می شود باعث تعجب مردم در مقابل سکوت و بی تفاوتی مسئولان شده است.


به گزارش خزرخبر،جاده خزرآباد که طی سالیان اخیر با احداث و راه اندازی دانشگاه ها و مراکز تفریحی و توریستی و ....شلوغ و پر رفت و آمد شد متاسفانه از جاده ای نامناسب که از چندین دهه قبل احداث شده همچنان بدون توسعه و عریض شدن قربانی می گیرد.

متاسفانه امروز ساعت 15.30 در بریدگی دانشگاه پیام نور مازندران در همین جاده در یک تصادف 3 خودرو، دچار آسیب دیدگی جدی شده که سرنشینان این خودروها مجروح شده و با آمبولانس جهت درمان به بیمارستان منتقل شدهند.

با توجه به اینکه دانشجویان ، اساتید ، کارکنان و مراجعه کنندگان چند دانشگاه ه بزرگ مرکز استان(پیام نور ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه ادیب ، فرهنگ و هنر، علمی و کاربردی و ...) و اهالی منطقه و ... از این جاده و بریدگی استفاده می کنند و چندین بار هم تصادفات وحشتناک و منجر به فوت در این نقطه اتفاق افتاد اما برخلاف تعهداتی مسئولین محترم اداره راه استان که در سال گذشته در جلسه استانداری داده اند هنوز پروژه دوربرگردان که چندین ماه است زیر سازی آن انجام شد در این نقطه به اتمام نرسیده است.

بروز چنین اتفاقاتی موجب رنجش خاطر بسیاری از خانواده ها و بوجود آمدن تبعات اجتماعی زیادی می شود که نیاز به تلاش بیشتر و سرعت عمل جهت تکمیل و بهره برداری پروژه دوربرگردان هست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محسن
    سه شنبه 18 فروردين 1394-0:23


    واقعا این مسئولین کجا هستند ، یعنی جان این انسانها اینقدر براشون بی اهمیته که براش ارزشی قائل نیستند و سالهاست که انجام پروژه ای رو که میتونه با تکمیل آن جان خیلی از انسانها در امان باشه رو به تعویق انداختن و کاری از پیش نمی برند .
    واقعا این برای شهر به این بزرگی که مرکز استان هم محسوب میشه وصله ای بس ناجور و نابهنجاره