آخرین عناوین

پنجشنبه 27 فروردين 1394-1:3 کد خبر:6052

پیروز مبارزه اداره برق و شهرداری کیست؟!

شهرداری قائمشهر کوتاه نمی آید/تخریب مقابل تخریب

درگیری درون شهری بین اداره برق و شهرداری قائمشهر همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از قائم آنلاین، عصر چهارشنبه 26 فروردین 94 شهروندان قائم‌شهری شاهد انباشته شدن شاخ و برگ‌های بریده شده درختان، مقابل اداره برق این شهرستان بودند که منظره ناخوشایندی در آن محیط ایجاد کرده بود.

وقتی خبرنگار ما در همان دقایق علت این اقدام را از شاهدان عینی جویا شد، آنها به این امر اذعان داشتند که این شاخ و برگ‌ها توسط اداره برق شهرستان در خیابان‌های شهر قطع شده بود.

به همین خاطر پیگیر چرایی این اتفاق شده و موضوع را از روابط عمومی شهرداری قائم‌شهر جویا شدیم.

محسن اسدی طی تماس تلفنی با خبرنگار ما با تایید این خبر گفت: متاسفانه اداره برق قائم‌شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری، اقدام به قطع شاخ‌ و برگ‌های درختان در حریم سیم‌های برق کرده و بی آنکه آنها را جمع آوری کند، در همان حال رها می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شاخ و برگ‌های قطع شده نمای ناخوشایندی در حریم خیابان‌های شهر ایجاد کرده بود، لذا شهرداری نیز در پاسخ به این اقدام غیرقانونی، شاخ و برگ‌های بریده شده را جمع آوری کرده و مقابل اداره برق این شهرستان تخلیه کرده است.

اما آنچه که در این میان باید بدان پرداخت این است که اگر نقدی بر این اقدام اداره برق و یا عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود داشته باشد، آیا نمی‌توان این موضوع را با پیگیری‌های اداری حل کرد؟ آیا اقدامات ضرب الاجلی و تنبیهی راهکار مناسبی برای حل این مشکلات است؟ چه کسی جوابگوی بازخورد منفی این حرکات است؟ حال که بسادگی می‌توان مشکلات شهری را با کمی تأمل و تعامل حل کرد، چرا باید شاهد اقدامات اینچنینی باشیم؟

یقینا تمامی مسئولان و شهروندان با این موضوع موافقند که باید در این برهه، همدلی و همزبانی را در بدنه نهادهای اداری و خصوصا اجتماعی نهادینه کرد چراکه قطعا برای پیشرفت و آبادانی، موثرترین راه اتحاد و وحدت میان مسئولان است.

همچنین فارغ از گرایش و یا نوع مسئولیت مدیران دستگاه‌های مختلف، ارزیابی عملکرد هر یک از مسئولین محترم زمانی تاثیرگذار خواهد بود که شهروندان قبل از ارزیابی، تاثیرات و اقدامات اجتماعی و فرهنگی آن را مشاهده کنند.

امیدواریم از این یادداشت کوتاه برداشت سوء نشده و مردم قائم‌شهر در آینده نیز شاهد چنین حرکاتی نباشند، چراکه مطمئنا نام‌گذاری سال‌ها از جانب رهبر معظم انقلاب عقبه‌ کارشناسی داشته و شعار امسال نیز با عنوان «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» باید سرلوحه کار تمام مدیران باشد.

تصاویر مربوطه:

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • رضا کمالی
    جمعه 28 فروردين 1394-11:5


    مرسی ژنرال دوس داشتنی دقیقا حقشون همین بوده عاشقتم سید، مازندران به شما میباله، مرسی جناب ... که اطلاع رسانی کردی