آخرین عناوین

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394-10:43 کد خبر:6087

سقوط اتوبوس به دره اوریم سوادکوه:

وقوع تصادف خونین اتوبوس در محور تهران- مازندران

 بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور تهران به ساری تعدادی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تسنیم،فرماندار سوادکوه اظهار داشت: این تصادف دقایقی پیش در منطقه اورین شهرستان سوادکوه رخ داد.

وی افزود: براساس بررسی‌های اولیه این حادثه به دلیل سرعت غیرمجاز راننده و برخورد با گاردریل، انحراف به چپ و چپ کردن اتوبوس مسافربری بوده است.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه تاکنون 4 نفر فوتی در اتوبوس اعلام شده است؛ تعداد فوتی‌های این حادثه را بالا دانست و گفت: کمک‌های امدادی و اعزام بالگرد جهت انتقال مجروحان حادثه از سوادکوه به مراکز درمانی شهرهای اطراف آغاز شده است.

علی نبیان جانشین ستاد مدیریت بحران استان مازندران با بیان اینکه این حادثه ساعت 8:30 صبح امروز در منطقه اورین رخ داده است، بریدن ترمز و خارج شدن کنترل اتوبوس از راننده را دلیل واژگونی اتوبوس تهران به ساری عنوان کرد.

علی نبیان ، اظهار داشت: عملیات انتقال زخمی‌ها توسط هلیکوپتر اورژانس مازندران به مراکز درمانی منطقه انجام شده و حدود 11 جسد از اتوبوس بیرون آمده است.

وی افزود: نیروهای امدادی، انتظامی، راهداری و امداد و نجات در کمترین زمان در محل حادثه حاضر شده و عملیات انتقال اجساد و زخمی‌ها و بازگشایی مسیر در کمتر از یک و نیم ساعت صورت گرفته است.

جانشین ستاد مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه بریدن ترمز سبب انحراف به چپ راننده اتوبوس مسافربری مازندران به تهران شده است گفت:‌ این حادثه حوالی ساعت 8:30 امروز در محور فیروزکوه مازندران بعد از منطقه اورین رخ داده که متأسفانه منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 30 نفر از مسافران این اتوبوس مسافربری شده است.

نبیان با اشاره به مشخص نبودن شرکت اتوبوسرانی از عدم حضور مسئول پایانه‌های استان در سر صحنه انتقاد کرد و گفت: در بیشتر صحنه‌ها باید مسئولان مستقیم آن دستگاه حضور داشته باشند ولی ظاهراً مسئولان ارشد استان زودتر از موعد مقرر بر سر صحنه حادثه حضور دارند.

اخبار تکمیلی از تعداد مجروحان و متوفیان حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :