آخرین عناوین

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394-12:9 کد خبر:6091

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه اعلام کرد:

حضور 20 تیم عملیاتی برای امدادرسانی حادثه محور سوادکوه

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه از حضور 20 تیم عملیاتی برای امدادرسانی حادثه محور سوادکوه خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جهانگیر آذری در سوادکوه با اعلام اینکه حوالی ساعت هشت صبح امروز اپراتور اورژانس مازندران حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس را اعلام کرد، اظهار کرد: با اعلام واژگونی این اتوبوس تیم‌های امدادی و عملیاتی شامل پنج دستگاه خودرو آمبولانس و دو خودروی نجات از پایگاه‌های گدوک، ارفده، دوگل، جوارم و شیرگاه به محل حادثه مجموعا، تعداد 10 تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:همچنین براثر شدت حادثه و تعداد زیاد حادثه‌دیدگاه براساس درخواست از تیم‌های عملیاتی، تیم‌های شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، ساری، فیروزکوه و یک تیم ستادی نیز به تعداد 10 تیم عملیاتی به منطقه اعزام شدند که مجموعا 20 تیم عملیاتی در این حادثه مشارکت داشتند.

این مسئول یادآور شد: در نخستین فرصت نسبت به رهاسازی اتوبوس از طریق دستگاه‌های نجات هیدرولیک اقدام شد و مصدومان در مرحله نخست به بیمارستان شهدای زیراب انتقال داده شدند.

آذری با اشاره به اینکه 17 مصدوم در این حادثه به بیمارستان انتقال یافتند، ادامه داد:11 جسد نیز از زیر اتوبوس خارج شد که به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به مسافران این اتوبوس، افزود: به دلیل اینکه احتمال دارد در بین راه نیز مسافر سوار اتوبوس شده باشد تعداد مسافران مشخص نیست ولی حضور 28 کشته و مصدوم در این حادثه تایید شده است.

وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات یک ساعت پس از اعلام حادثه تا حوالی ساعت 10 صبح امروز به پایان رسیده است، افزود: معاون عمرانی استاندار مازندران که به مقصد تهران عازم بود نیز شاهد امدارسانی بودند.

آذری با اشاره به اینکه نوع اتوبوس ولوو بود و مسافرانی از تهران به سمت ساری را به همراه داشت، گفت: علت حادثه سقوط به دره نبود و اتوبوس به دلیل نقص فنی به کوه برخورد کرده و  منحرف شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :