آخرین عناوین

شنبه 5 ارديبهشت 1394-12:40 کد خبر:6115

فرمانداری که 10روز را با استرس و زیر سِرُم گذراند:

شفیع زاده: من ساده و دیوانه ام وگرنه به فرمانداری نمی آمدم

فرماندار آمل با بیان اینکه خود آقای یوسفیان مرا از آب و فاضلاب به فرمانداری آورد تصریح کرد: روسای ما گفتند فلان کار بشود ما هم گفتیم چشم، حالا میان آنها و آقای یوسفیان اگر اختلافی هست من نمی دانم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش، شفیع زاده؛ فرماندار آمل در یک مرخصی 10روزه به سر می برد که ناگهان فرمانداری این شهر صنعتی دچار چالشی میان استانداری و نماینده این شهرستان بر سر معاونین فرمانداری شد.

 یوسفیان ملا معتقد است که چون وی همه کارهای مربوط به فرمانداری ویژه آمل را پیگیری کرده پس از در چینش نیروها حقی برای وی محفوظ است و استانداری مازندران نیز وظیفه نماینده را نظارت می دانست و حضور او در ماجرای معاونین فرمانداری ویژه آمل را دخالت مستقیم در کار دولت تفسیر می کرد.

در این میان شفیع زاده از یک طرف در رودربایستی یوسفیان بود و از طرف دیگر نمی دانست به عنوان نماینده دولت باید با دستورات استانداری چه کند.

البته در اینکه استانداری مازندران نتوانست فرماندارانی قدرتمند و متخصص را بر مصدر امور بگمارد شکی نیست، متاسفانه استانداری مازندران در حوزه سیاسی شعارهای دولت را محقق نکرد و به جز چند فرماندار مابقی آنها یا خنثی هستند یا در برخی موارد حتی بر ضد دولت و شعارهایش عمل می کنند.

به هرحال شفیع زاده از مرخصی برگشته و در حالیکه به گفته خودش دیشب را زیر سرم گذرانده است، از حل شدن مسئله خبر می دهد.

فرماندار آمل در گفتگویی اختصاصی به برخی از شائبه ها در این خصوص پاسخ داد و از نقش فرمانداری در تعامل با نیروهای مخالف دولت سخن به میان آورد.

شفیع زاده در آغاز گفتگوحرف و حدیث های ایجاد شده در 2 هفته اخیر را ناراحت کننده و به زیان آمل دانست و گفت: صلاح مملکت خویش خسروان دانند، من هنوز هم بیمارم و دیشب را زیر سِرُم گذراندم اما از همان آغاز هم گفتم من مرد تعامل هستم و الان هم مشکلی در فرمانداری نداریم.

وی افزود: خدا شاهد است که من اهل لابی کردن نیستم و فقط به مردم فکر می کنم، من خودم معاونینم را مشخص کردنم و وقتی چارت از وزارت کشور بیاید نفر سوم را هم با همفکری همه دلسوزان شهر مشخص می کنیم.

فرماندار آمل با بیان اینکه خود آقای یوسفیان مرا از آب و فاضلاب به فرمانداری آورد تصریح کرد: من نه با آقای رسولی و نه با کس دیگری مشکلی ندارم، روسای ما گفتند فلان کار بشود ما هم گفتیم چشم، حالا میان آنها و آقای یوسفیان اگر اختلافی هست من نمی دانم.

شفیع زاده اظهار داشت:من آدم ساده ای هستم و اگر ساده نبودم حقوق خوب و کار بی دردسر آب و فاضلاب را ول نمی کردم و به فرمانداری که پر ازاسترس و دردسر است نمی آمدم، این نشان می دهد من هم ساده هستم و هم دیوانه که این مسئولیت دشوار را در آخرین سال های خدمتم پذیرفتم!

نماینده دولت در شهرستان آمل با بیان اینکه برای من اصلاح طلب و اصولگرا فرقی ندارد گفت: خط قرمزها برای ما مهم است و اصول انقلاب، متاسفانه در ماجرای اخیر برخی کج سلیقگی کردند و زمان خوبی را برای تغییرات انتخاب نکردند، می توانستند دو ماه صبر کنند ولی نکردند.

فرماندار آمل در واکنش به فعال شدن هسته اصلی جبهه پایداری درآمل، این گروه  را به تعامل و همراهی با رای مردم دعوت کرد و گفت: اگر کسی بخواهد با تخریب هایش باعث تشویش اذهان عمومی شود با آنها برخورد می کنیم، دلواپسان هم باید بدانند همه مردم دلواپس نظام هستند و خود ظریف از همه بیشتر دلواپس است، شاید به ظاهر بخندد اما در درونش طوفانی به پاست و کار دشواری را پیش می برد که کار هرکسی نیست.

وی افزود: نمی شود بیرون ایستاد و گفت لنگش کن، آنها اگر خیلی مردند به میدان بیایند و ببینند چقدر کار سخت است، کسانی که وااسلاما راه انداخته اند بروند روی تشک تا ببیند چه خبر است!

شفیع زاده  گفت: درباره مجوزهای مختلف هم ماهمیشه انصاف را رعایت کردیم و سال گذشته، هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان از ما مجوزهایی گرفتند.

فرماندار آمل  در پایان با اشاره به خسارت های ناشی از سیل گفت: خوشبختانه حضور به موقع مسئولان و نیروهای امدادی باعث شد به کسی آسیب نرسد اما شهرک صنعتی جمشید آباد و موج گیر سد خسارت هایی دیده است که ما لیست این خسارات را به مسئولان ارائه کرده ایم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :