آخرین عناوین

شنبه 5 ارديبهشت 1394-15:20 کد خبر:6116

باز هم مشکلی دیگر از مردم سرباز کرد!!!

بی تفاوتی بیمه سلامت در مقابل مشکلات مردم/آقای استاندار به مشکل مردم رسیدگی کنید

بیماران تحت پوشش خدمات درمانی به علت سهل انگاری سازمان بیمه سلامت مازندران سرگردان می باشند.


به گزارش خزرخبر،افرادی که تحت پوشش بیمه خدمات درمانی می باشند پس از اتمام برگه های دفترچه و یا اتمام تاریخ اعتبار به نمایندگی های بیمه سلامت مراجعه کرده و نسبت به انجام امور خورد اقدام می نمایند.

اما مشکلی که برای دارندگان دفترچه های بیمه خدمات درمانی وجود دارد این است که آنها در اکثر مواقع باید در نمایندگی های بیمه سلامت به علل قطعی شبکه چندین ساعت و یا یک و یا دو روز معطل باشند تا در صورت رفع مشکل شبکه ،نسبت به تمدید و یا تعویض آن اقدام نمایند که این معطلی باعث سرگردانی صاحبان دفترچه که بعضا بیمار و یا در بیمارستان ها و یا مراکز درمانی بستری می باشند شده و می شود.

رسول ظفرمند مدیر کل بیمه سلامت در گفتگو با خزرخبر در مورد این مشکل گفت:نمایندگی های بیمه سلامت راه های گوناگونی جهت حل این مشکل در پیش رو دارند که باید نسبت به راه اندازی امور بیماران اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش این مسئول در پاسخ به این سوال که نمایندگی های بیمه سلامت فقط به ذکر پاسخ(شبکه قطع می باشد و حل این مشکل به دست مسئولان می باشد )اکتفا می کنند افزود:بیماران باید صبر کنند تا پس از رفع مشکل شبکه نسبت به حل مشکل متقاضیان اقدام نمایند.

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که اگر فرض را به صحت ادعاهای مدیر کل بیمه سلامت بگذاریم باید پرسید چرا نظارتی بر این دفاتر صورت نمی گیرد؟

سوال بعدی اینجاست که اگر هم نظارتی وجود دارد پس چرا اداره کل بیمه سلامت نسبت به رفع مشکل شبکه فوق اقدام فنی نمی کند؟

در دولت تدبیر و امید که مسئولین بر سلامت مردم و حل مشکل آنها تاکید دارند باید از استاندار مازندران سوال نمود که استفاده از مدیرانی که به جای تدبیر ،فقط برای رفع مسئولیت،مشکلات را به گردن نمی گیرند مسائل خارجی را دلیل مشکلات می دانند و دغدغه مشکلات مردم برای آنها وجود ندارد چرا اقدامی نمی نماید؟آیا حتما باید از مسئولین کشوری درخواست چاره جویی نمود؟

سوال بعدی اینجاست که مدیر کل قبلی بیمه سلامت کشور که یک مازندرانی بوده از وضعیت نامناسب و سرگردانی مردم در اداره کل بیمه سلامت استان و دفاتر زیر مجموعه استان خود مطلع می باشد؟

همچنین خبرهای رسیده حاکی از آن می باشد که افرادی که از بیمه تکمیلی آتیه سازان استفاده می کنند دچار مشکلات زیادی هستند به طوری که فقط برخی از بیمارستان های دولتی این بیمه را قبول می کنند و بیمارستان ها و مراکز خصوصی و برخی از مراکز درمانی دولتی این بیمه را قبول ندارند و متاسفانه مردم سرگردان بوده و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :