آخرین عناوین

شنبه 5 ارديبهشت 1394-15:35 کد خبر:6117

فرامرز درخشنده/کارشناس امور کارگری

هفته کارگری دیگر رسید اما درد همان دردهای قدیمی!!!!

درد همان دردهای قدیمی،اخراج،عدم امنیت شغلی،فاصله فقروغنا،عدم اجرای قانون کار،قراردادهای سفیدامضاء ، خصوصی سازی یعنی رها سازی،گلگی از واردات،بهره های بانکی،سوء مدیریت


خزرخبر:هفته کارگری دیگر رسید،درد همان دردهای قدیمی،اخراج،عدم امنیت شغلی،فاصله فقروغنا،عدم اجرای قانون کار،قراردادهای سفیدامضاء ، خصوصی سازی یعنی رها سازی،گلگی از واردات،بهره های بانکی،سومدیریت..........

اینبارمسئولین اجرایی در هفته کارگر چه نویدی می خواهند به کارگران بدهند یا بهتر باید گفت در این هفته چه شعاری از دهانشان بیرون میاید.

هیچ تفاوتی هفته کارگرامسال با دیگر سال ها نیست ،تنها فرقش فقیر شدن کارگران آن هم روزبه روز و لحظه به لحظه.

تنها تفاوت هفته کارگر امسال با هفته کارگرسال گذشته و پیشترش حضورقامت های تاخم شده عده ایی بنام نامزدهای انتخاباتی مجلس و نمایندگان چپ و راست برای کارگران است ،آخرامسال ،سال انتخابات است.

حالا آنها همه آنها کارگری کرده اند و کارگر زاده اند و توی فامیل های خود می گردند تا یک کارگر پیدا کنند و بگویند که فلان فامیل من کارگراست و من سرسفره کارگربزرگ شده ام.

تازه وقتی پای صحبت هایشان در بین معلمان مینشینی همه انها معلم زاده می شوند و با افتخاراعلام می کنند ازسفره فرهنگ وادب هستند و هرروز و هرهفته دست معلمان خود را بوسه می زنند.

سالهای گذشته در جشن کارگری خیلی از این عزیزان دعوت شدند و فقط تک وتوکی آمده اند آنهم در حد چند دقیقه سرکی کشیدند و رفتند.

حالا آنها پیام میدهند و جویای مراسمات کارگری و حتی پیشنهاد پرداخت هزینه های جشن کارگران را میدهند.

قطعا در دید وبازدید ها وسرک کشیدن ها در عروسی ها و مراسمات ترحیم (حکایت مرغ بلاکش که هم در عروسی میخورندش و هم درعزا) هم از نوع حس انسان دوستی است ولی گاها نمیدانند میت زن بود یا مرد!!!!!!

ما ماندیم و این دنیای رنگ و وارنگ . الله اعلم

شاید اینبار بخودمان بیایم و گولمان نزنند .یعنی میشود ؟

یعنی واقعا کارگران بخود میایند؟

آری میشود گارگران همت کنند و بخود بیایند.

پس باید گفت: همت بلند دار سرافراز کارگر

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :