آخرین عناوین

جمعه 25 خرداد 1397-21:9 کد خبر:61324

انتقاد امام جمعه محمودآباد:

هیچ کنترلی برای افزایش قیمت در بازار وجود ندارد

امام جمعه محمودآباد با انتقاد از افزایش قیمت ها در بازار گفت: در چند ماه اخیر در بعضی اقلام افزایش سرسام‌آوری در بازار دیده شده که هیچ کنترلی بر آن وجود ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار داشت:هفته جهاد کشاورزی فرصتی است برای این مجموعه که بتوانند به این باور برسند که جهاد کشاورزی به‌عنوان بازوی نظام اسلامی برای تحقق و پیشرفت عدالت محور بوده که می‌تواند دغدغه‌های رهبر را رفع کنند.

وی گفت: FATF برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک آزمون بزرگ بوده که باید با درایت تمام جوانب را در نظر گرفته و بعد عمل کنند که به عزت ایران ختم شود.

امام جمعه محمودآباد درباره ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: اخیرا نتانیاهو شمر زمانه ما ادعای سقایی می‌کند و گفته که مشکل کم آبی ایران را حل می‌کنم دولتی که مردم غزه را با بحران آب مواجه کرد و آب را به روی آنها بسته و همین مقدار آب کم را هم مسموم و آلوده برای ساکنان غزه می‌فرستد چگونه می‌تواند دلش برای ایرانی که همیشه دشمن اسرائیل بوده بسوزد.

این مسئول افزود: با توجه به گرانی‌های اخیر در کشور و فضا سازی‌های دشمنان بر روی راهپیمایی روز قدس آنها اعلام کرده بودند که امسال مردم دیگر فلسطین را رها کرده و به فکر مشکلات خودشان هستند و کمتر در راهپیمایی شرکت می‌کنند ولی علیرغم تبلیغات دشمنان روز قدس امسال از همه راهپیمایی‌های سال‌های گذشته بهتر و با شکوه‌تر بوده که سبب سوختن و خشم آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.

موسوی درباره گرانی در کشور بیان کرد:هر ساله با آغاز سال مطابق معمول درصدی بر قیمت‌ها به بهانه تورم و بالا رفتن دستمزدها و دیگر عوامل افزوده می‌شد که غم آن قابل خوردن است ولی در چند ماه اخیر بصورت سرسام آوری در بعضی از اقلام افزایش قیمت در بازار دیده شده که هیچ کنترلی بر آن وجود ندارد و با توجه به ایجاد فشار بر طبقات ضعیف و متوسط جامعه لازم است دولتمردان و مسئولان سریعا وارد میدان شده و جلوی این لجام گسیختگی را بگیرند.

وی در پایان گفت: واقعا قابل پذیرش نیست که در یک اقدام خزنده بعضی از اقلام 20 تا 40 و برخی حتی تا 100 درصد افزایش قیمت داشته باشد و هیچکس جلوگیر آنها نباشد و به نظر می‌رسد که توطئه‌ای برای ناراضی کردن مردم و ناامید کردن آنها از نظام و دولت در برنامه قرار گرفته که ملت و دولت باید قاطعانه با فتنه‌گران اقتصادی که عملا جنگ نا نردی اقتصادی را به راه انداختند و با ناراضی تراشان برخورد جدی کنند.

براساس این گزارش، نماز عید سعید فطر با شرکت انبوه مردم ولایتمدار محمودآباد و مسئولان شهری در مصلی موقت و محوطه اطراف آن برگزار شد و با توجه به اینکه مصلی موقت گنجایش همه شهروندان را نداشته در محله‌های دیگر شهر و در مساجد مختلف هم نماز عید فطر اقامه می‌شود.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :