آخرین عناوین

سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-11:38 کد خبر:6137

امام‌جمعه فریدونکنار:

۲۵۰ تخت بیمارستان فریدونکنار به‌دلیل نداشتن پزشک در حال فرسودن است

امام‌جمعه فریدونکنار گفت: با وجود کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور ، ۲۵۰ تخت در بیمارستان فریدونکنار به دلیل نداشتن پزشک در حال فرسوده شدن است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بصیر نیوز، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی در نشست بررسی راهکارهای توسعه صنعت دریایی فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: مسئولان فرصتی که خداوند به آنها برای خدمت‌رسانی به مردم داده است را قدر بدانند.

وی با اشاره به اینکه راه ادای دین، خدمتگزاری به مردم است، افزود: فریدونکنار مشکلات زیادی در بخش‌های متفاوت دارد.

امام‌جمعه فریدونکنار، بیان کرد: فریدونکنار به‌جز کشاورزی و صیادی منبع درآمد دیگری ندارد چرا که کارخانه صنعتی و تولیدی در فریدونکنار موجود نیست و تنها راه رونق اقتصاد در این شهرستان بندر است که آن هم به یک مشکل تبدیل شد.

جلالی خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع بندر را برطرف کنید، ۶۰ هکتار زمین در اختیار بندر قرار گرفته که نیازمند خدمت‌رسانی دولت است.

وی همچنین مشکلات بیمارستان فریدونکنار را بسیار جدی دانست و بیان کرد: در این شهرستان که سی‌تی‌اسکن وجود ندارد، جراح مغز و اعصاب نیست، با وجود آنکه مسئولان از کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور نام می‌برند، ۲۵۰ تخت در بیمارستان فریدونکنار به دلیل نداشتن پزشک در حال فرسوده شدن است.

امام‌جمعه فریدنکنار با اشاره به کمربندی ناتمام فریدونکنار، گفت: ۷ سال است که هر مسئولی به این شهرستان می‌آید وعده می‌دهد و آن را عملیاتی نمی‌کند، حتی وزیر هم به این شهرستان آمد و وعده‌هایش عملی نشد.

جلالی یادآور شد: ۸۰ درصد کار کمربندی به اتمام رسیده است و به دلیل کم‌کاری برخی مسئولان هر چند وقت در این مکان تلفات جانی می‌دهیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه اولویت کارهای عمرانی برابر سخنان رئیس جمهور، پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۷۰ درصد است، این کمربندی نیز شامل این موضوع می‌شود و امیدوارم که با نگاه ویژه‌ای با آن برخورد شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :