آخرین عناوین

سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-19:42 کد خبر:6141

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری :

اتصال پارک ملل ساری به فیبر شهری و ارائه سرویس مجازی به شهروندان

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری گفت:پارک ملل به فیبر شهری متصل می‌شود و شهروندان می‌توانند از خدمات نرم‌افزاری شهرداری ساری به صورت آنلاین بهره‌مند شوند.


به گزارش خزرخبر، علیرضا عظیمی پیش‌ از ظهر امروز در بازدید معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی کشور از خدمات الکترونیکی شهرداری ساری، اظهار کرد: پارک ملل به فیبر شهری متصل می‌شود و شهروندان می‌توانند با اتصال به اینترنت پارک ملل از خدمات نرم‌افزاری شهرداری ساری به صورت آنلاین بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد زیرساخت سیستم WIFI در پارک ملل، شهرداری خدمات الکترونیک وسیع خود را در حوزه شهری ارائه می‌دهد، افزود: نرم‌افزار «ساری همراه» از طریق WIFI قابلیت سرچ دارد و مردم بعد از وصل شدن به این نرم‌افزار از تمام خدمات شهرداری ساری بهره‌مند می‌شوند که این سیستم به ادارات شهرستان ساری هم متصل است.

عظیمی با بیان اینکه در بحث شهروند الکترونیک محتواهای خانوادگی در نرم‌افزار «ساری همراه» لینک شده است، خاطرنشان کرد: تمامی خدمات ساری‌شناسی، بانک اطلاعات گردشگری در پرتال شهرداری ساری که 15 خدمت می‌دهد در ورژن دو ساری همراه لحاظ شده است.

عظیمی با بیان اینکه از 25 اسفند تا 15 فروردین در کمپ‌های نوروزی شهرداری ساری حدود 276 هزار مسافر خدمات نرم‌افزاری این نهاد را دانلود کردند، گفت: در یک‌سال اخیر 164 هزار نفر در ساری از خدمات الکترونیکی شهرداری ساری بهره‌مند شدند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری ساری اظهار کرد: در حال حاضر سه وای‌فای بلوتوث به صورت مدلی در پارک ملل ساری نصب شده است که این فضا را پوشش می‌دهد.

عظیمی در پایان سخنانش گفت: یکی از اقدامات شهردار و شورای اسلامی شهر ساری احداث مرکز داده در مرکز مازندران است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :