آخرین عناوین

يکشنبه 3 تير 1397-17:11 کد خبر:61477

شهردار ساری اعلام کرد:

پیشرفت مطلوب نیروگاه زباله سوز ساری

شهردار ساری روند پیشرفت نیروگاه زباله سوز این شهر را مطلوب توصیف کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری در بازدید به همراه کارشناسان چینی از پروژه نیروگاه زباله‌سوز بر پیگیری روزانه و فعالیت شبانه‌روزی تا زمان اتمام این پروژه تأکید کرد و اظهار داشت: کارشناسان چینی در حال تجهیز کارگاه و نصب تجهیزات این نیروگاه بوده و پیگیری‌های روزانه بر روند اجرای آن عملیاتی خواهد شد.

عبوری در ادامه به جذب اعتبار لازم برای این پروژه اشاره کرد و افزود: اعتبارات دولتی برای اتمام نیروگاه زباله‌سوز تأمین گردیده و مطابق زمان‌بندی مشخص‌شده اجرایی خواهد شد.

این مسئول، طی دستوری به معاونت فنی و عمرانی درزمینهٔ روند اجرایی این پروژه گفت:این معاونت نسبت به هماهنگی‌های لازم برای افزودن تیم‌های عملیاتی توسط مجری نیروگاه ۴۵۰ تنی زباله‌سوز ساری در سه شیفت کاری ، برنامه‌ریزی  برای ساخت دودکش فلزی در کارگاه مستقل، پوشش دیوار و سقف سوله بویلرهای نیروگاه با ورق فلزی و اتمام فونداسیون‌های تجهیزات در سوله بویلرها اقدام کند.

شهردار ساری روند پیشرفت پروژه را مطلوب دانست و ادامه داد: پیمانکار ، ناظر و مسئولان پروژه به‌صورت شبانه‌روزی تا اتمام آن فعالیت خواهند کرد.

شایان‌ذکر است با نصب دوربین مداربسته در محل اجرای نیروگاه زباله‌سوز، شهردار ساری از دفتر کار خود نیز بر روند اجرایی پروژه نظارت خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :