آخرین عناوین

شنبه 9 تير 1397-20:5 کد خبر:61585

انتقاد نماینده تنکابن و رامسر:

نباید با پسرخاله بازی و رفیق بازی مدیری سرکار بیاید!

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه نباید با پسرخاله بازی و رفیق بازی مدیری سرکار بیاید، گفت: یک شرکت تعاونی‌ در رامسر ‌فامیل‌هایش را سر کار آورده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه نباید با پسرخاله بازی و رفیق بازی مدیری سرکار بیاید، گفت: یک شرکت تعاونی‌ در رامسر ‌فامیل‌هایش را سر کار آورده است.

براساس این گزارش، شمس الله شریعت نژاد در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان رامسر اظهار داشت: آمریکا اهل تعامل نیست و در مقابله با آمریکا یا ما باید از آرمان‌های خود کوتاه بیاییم یا آمریکا از خوی استکباری خود دست بردارد.

وی افزود: پذیرفته نیست که مردم و نظام عزت خود را به خاطر پول کنار بگذارند به همین دلیل ما گزینه مقاومت و ایستادگی در برابر زیادی خواهی‌های آمریکا در پیش گرفته ایم.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه برجام عزم کل نظام جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: آمریکا در برجام بار دیگر خوی استکباری خود را نشان داد و مردم نیز همانند 40 سال گذشته دشمن خود را به خوبی شناختند.

وی گفت: دشمن همیشه بیدار است تا در اراده ملت خدشه وارد کند به همین دلیل باید انسجام و اتحاد ملی بیش از گذشته حفظ شود.

شریعت نژاد با انتقاد از کسانی که تا اتفاقی می افتد به خیابان‌ها می آیند یا قهر و حاشیه‌سازی می‌کنند، گفت: امروز آمریکا به خلل‌های داخلی کشور امیدوار شده و از اتفاقات دی ماه سال گذشته و پیش از آن در تضعیف نظام سود می‌برد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت در کشور ضعیف پایه‌ریزی شده و این موضوع ربطی به این دولت و آن دولت ندارد بلکه همه ما خوب عمل نکردیم.

شریعت‌نژاد با انتقاد از شیوه بررسی طرح‌ها در مجلس گفت: وقتی یک طرحی به مجلس می آید باید توسط کارشناسان موافقت و مخالفت شود اما نمایندگان برای اظهارنظر درخصوص طرح‌ها به صورت قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند که این اشکال دارد.

وی افزود: مدیریت شانسی نیست بلکه باید کارشناسان و صاحبان علم در کشور مدیریت کنند و نباید با پسرخاله بازی و رفیق بازی مدیری سرکار بیاید.

شریعت نژاد گفت:در همین رامسر یک شرکت تعاونی 30 سال توسط یک نفر اداره می‌شود و همه فامیل‌هایش را نیز کنار خود آورده که این موضوع آسیب به نظام است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در بحث فرهنگی سقوط کرده ایم، گفت: فرهنگ فقط نوع پوشش مردم نیست بلکه در همه موارد از جمله مصرف، رانندگی تولید باید فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

وی افزود:متاسفانه کالاهایی در ایران تولید می‌شود اما مارک خارجی می‌زنند تا مردم آن را بخرند که این باعث بی اعتمادی مردم می‌شود،وقتی مدیری گوشی آیفون آمریکایی دارد ولی شعار حمایت از کالای ایرانی می‌دهد مردم آن را باور نمی‌کنند.

شریعت نژاد با بیان اینکه هرکسی مردم را از نظام ناراضی کند صدام است، گفت:در جنگ محسوس یک عده دنبال منافع خودشان بودند و حالا که جنگ اقتصادی و نامحسوس است باید مراقب بود تا آدم‌های فاسد بر سرکار نیایند.

شریعت نژاد گفت: برای مردم سئوال است که عبدالمالک ریگی را با آن همه محافظ در آسمان می‌گیرند و پدرس را در می آورند اما نمی‌توان کانتینر‌های قاچاق که در خیابان‌ها تردد می‌کنند کشف کرد.

وی افزود: برخورد با مفاسد اقتصادی نباید سه سال طول بکشد چرا که مفسدان اقتصادی دشمن اول کشور هستند.

این نماینده مجلس با انتقاد از کسانی که میکروفون در دست دارند و علیه دیگران با اهداف جناحی شایعه و حاشیه‌سازی می‌کنند گفت:عده ای در تلگرام و روزنامه و پشت میکروفون هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند و افراد را به دزدی متهم می‌کنند.

وی افزود: اگر کسی دزدی کرده باشد اسنادش را به محاکم قضایی بدهید تا با آنان برخورد شود نه اینکه با شایعه پراکنی شکاف را در کشور بیشتر و اعتماد مردم را به نظام کم کنید.

شریعت نژاد گفت: این افرادی که پشت تریبون بین مردم شکاف ایجاد می‌کنند ظاهرا آدم‌های خوبی هستند اما به دلیل جهلشان ضد انقلاب بوده و سیستم حکومتی باید با آنان برخورد کند.

وی گفت: برخی‌ها به دلیل اینکه در انتخابات رای بیاورند پروژه‌هایی را کلنگ زدند و کلی پول هزینه کردند اما هیچ نتیجه ای نداشت و فقط از این پروژه‌های نیمه تمام ضربه خوردیم که این امر باعث شد 71 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشته باشد.

شریعت نژادافزود: برخی مدیران اعتماد به نفس لازم در کارشان وجود ندارد و برای انجام هرکاری آقا اجازه آقا اجازه می‌کنند،نوع پوشش، برخورد و کارهای یک مدیر تحت نظارت مردم است و مسئولان نباید کاری کنند که مردم ناراضی باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :