آخرین عناوین

يکشنبه 10 تير 1397-17:45 کد خبر:61593

اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز مازندران مشخص شدند:

پیرزاده رئیس اتاق اصناف ساری شد

نتایج انتخابات داخلی اتاق اصناف ساری جهت تعیین سمت اعضای هیئت رئیسه در حالی صبح امروز برگزار شد که در پایان پیرزاده به سمت رئیس معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، 31 اردیبهشت‌ماه و همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین انتخابات صنفی کشور، انتخابات اتاق‌های اصناف مازندران نیز در 11 شهر مشمول استان برگزار شد.

بر این اساس، 19 نامزد انتخاباتی برای حضور درانتخابات اتاق اصناف مرکز مازندران نام‌نویسی کردند و در آخرین روز اردیبهشت‌ماه، با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی، این انتخابات از ساعت 10 الی 12 در ساختمان شهید حیدری سازمان صنعت‌ معدن و تجارت استان برگزار شد.

در پایان رأی‌گیری و پس از شمارش آرای مأخوذه، مجتبی پیرزاده با 37 رأی، احمد اندرواژ با 33 رأی، ابراهیم حسینی با 28 رأی، سبحان بخشی با 27 رأی و عباس رمدانی با 27 رأی به‌عنوان منتخبان دور جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف ساری برگزیده شدند.

تنها تغییر این ترکیب نسبت به دور پیشین حذف مجتبی کواکبیان و اضافه شدن سید ابراهیم حسینی به ترکیب هیئت رئیسه این اتاق بود و اتاق اصناف ساری توانسته بود 80 درصد شاکله اصلی خود را حفظ کند، اما چشم همگان به برگزاری انتخابات داخلی و نتیجه آن بود، گمانه‌زنی‌های طی بیش از یک ماه پس از برگزاری انتخابات بالا گرفت، ولی نتیجه‌ای که پس از برگزاری انتخابات داخلی این اتاق حاصل شد، به جرأت می‌توان گفت که قابل حدس نبود.

سرانجام و پس از کش‌وقس‌های فراوان، صبح امروز و پس از برگزاری انتخابات داخلی این اتاق در محل اداره صنعت، معدن و تجارت مرکز مازندران، مجتبی پیرزاده برای دومین دوره متوالی به‌عنوان رئیس اتاق اصناف ساری انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است در پایان این انتخابات عباس رمدانی به سمت نائب رئیس اول، سید ابراهیم حسینی نائب رئیس دوم، سبحان بخشی دبیر و احمد اندرواژ به سمت خزانه‌دار این اتاق معرفی و دور جدید کاری خود را آغاز خواهند کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :