آخرین عناوین

دوشنبه 11 تير 1397-8:53 کد خبر:61606

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

برخورد پرنده به موتور هواپیما در فرودگاه ساری/خلبان، هواپیما را سالم به زمین نشاند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: برخورد پرنده به موتور هواپیما در فرودگاه ساری سبب فرود اضطراری هواپیما متعلق به شرکت کاسپین شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ‌از برخورد پرنده با موتور شماره یک هواپیمای پرواز ساری به مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین خبر داد.

وی با اعلام اینکه پس از برخورد پرنده به هواپیما، موتور شماره یک به کلی از کار افتاد، تصریح کرد: پرواز کاسپین به شماره ۶۹۲۳  md83 به ریجستر EPCAS در تاریخ 97/4/10 از ساری به مشهد به علت برخورد پرنده و از دست دادن موتور شماره یک اعلام حالت اظطراری نمود و پس ازحدود ۳۵ دقیقه پرواز مجددا به فرودگاه ساری برگشت و به سلامت به زمین نشست.

وطن خواه با اعلام این خبر افزود: این پرواز 158 مسافر داشته و با هماهنگی های به عمل آمده از سوی مسئولین فرودگاهی و معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی قرار است یک فروند هواپیما از تهران ساعت 23/30 به سمت ساری وسپس حدودساعت یک بامداد ازساری پروازکند ومسافران پرواز را به مشهد مقدس انتقال دهد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران افزود،با حضور تمامی عوامل فرودگاهی وشرکت هواپیمایی خدمت رسانی لازم به مسافرین در ترمینال فرودگاه ساری انجام شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :