آخرین عناوین

دوشنبه 11 تير 1397-10:44 کد خبر:61613

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اعلام کرد:

ادامه خاموشی‌های مقطعی برق تا روز چهارشنبه در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: خاموشی‌ها تا روز چهارشنبه در مازندران ادامه دارد که از امروز مکان‌های خاموشی در سایت شرکت توزیع برق مازندران اطلاع‌رسانی می‌‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،قاسم شهابی امروز درباره وضعیت مصرف و خاموشی‌های شبکه  برق مازندران اظهار داشت: امسال باتوجه به گرمای هوا شاهد خاموشی‌هایی در شبکه برق مازندران بودیم، به‌طوری‌که روز گذشته بیش از 100 مگاوات خاموشی داشتیم.

وی در ارتباط با مشکلات قطعی برق آمل، افزود: این مشکل با راه‌اندازی پست آمل پنج توسط شرکت برق منطقه‌ای تاحدود زیادی برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: باتوجه به گرمای هوا مشکلاتی در شبکه برق شهرهای مختلف استان داشتیم که با اقدامات انجام شده این مسائل کاهش یافته است.

این مسئول با تأکید بر اینکه برخی مشکلات مربوط به شبکه برق مازندران نیست، خاطرنشان کرد: به‌دلیل پایداری شبکه سراسری برابر دستور توانیر خاموشی‌ها را اعمال می‌کنیم که از اختیارات ما خارج است.

شهابی تصریح کرد: موضوع دیگر که از اهمیت بسزایی برخوردار است بحث استفاده از دیزل ژنراتور برای ادارات، کارخانه‌ها و سایر بوده که باید از ساعت 12 تا 16 وارد مدار شوند، این امر کمک خوبی برای خاموشی‌های برق خواهد بود.

وی درباره ترانس‌سوزی و دلیل آن در شبکه، اظهار کرد: دلیل آتش‌سوزی ترانس مصرف بیش از حد و احتمال وجود برق‌های غیرمجاز است که موجب افزایش خودبه خود مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: بیش از 110 میلیارد تومان مطالبات داریم که درحال پیگیری است.

شهابی با بیان اینکه کمبود تولید و افت فرکانس دلیل قطعی برق در روزهای اخیر است، گفت: خاموشی‌ها تا روز چهارشنبه در مازندران ادامه دارد که  از امروز مکان‌های خاموشی در سایت شرکت توزیع برق مازندران اطلاع‌رسانی می‌‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :